۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۳۱۱۰۴۵
امام جمعه بابل:

دستگیری نظامیان آمریکایی نشان‌دهنده اوج اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با اشاره به دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی از سوی سپاه، آن را نشانه اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: در مقابل رجزخوانی آمریکایی ها در اجرای برجام، سیلی محکمی از سوی نیروهای سپاه با دستگیری متجاوزان آمریکایی بر گوش استکبار نواخته شد.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در خطبه های این شهرستان با هشدار نسبت به حاکم شدن فرهنگ مصرف گرایی در جامعه، گفت: متأسفانه فرهنگ مصرف گرایی و رفاه طلبی در جامعه ما درحال افزایش است و این مسأله برای آینده جامعه خطرات زیادی به همراه دارد.

 

وی افزود: فرهنگ لذت طلبی، کام جویی و حاکم شدن رفاه طلبی روح مقاومت  و قدرت صلابت را در جامعه نابود می کند و زمینه تسلط بیگانگان را فراهم می‌سازد.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با بیان این مطلب که رفاه طلبی و سستی مانند زهر در جامعه می تواند روح معنویت را در جامعه نابود سازد، خاطرنشان کرد: از بیست سال گذشته تعداد فروشگاه‌های مرتبط با غذا و مراکز رفاهی در حال افزایش است اما مراکز فرهنگی و تولیدی در مقابل آن رشد چندانی نداشت.

 

وی ادامه داد: اگر وجه همت یک ملت کم کاری، رفاه طلبی و کامجویی باشد جامعه رو به افول می رود و تربیت لازم معنوی را پیدا نمی کند.

 

حجت الاسلام روحانی با گرامیداشت سالروز ولادت امام عسکری(ع) به خدمات و برکات آن امام همام اشاره کرد و اظهار داشت: امام عسکری(ع) خدمت بزرگی را برای هدایت جامعه اسلامی در سخت ترین شرایط و تحت محاصره شدید بنی‌عباس به جامعه انجام بدهد که مهم‌ترین آن زمینه سازی برای امامت و غیبت حضرت ولی عصر(عج) بود.

 

وی با اشاره به سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) از آن بانوی بزرگ به عنوان افتخار جهان تشیع نام برد و افزود: شهر قم به برکت حضرت معصومه(س) به مهد نشر علم و معارف اهل بیت(س) تبدیل شده و آنجا فرهنگ دینی در سراسر جهان در حال نشر است.

 

امام جمعه بابل به آغاز اجرای برجام و عمل به تعهدات غرب پرداخت و تصریح کرد: جمهوری اسلامی صادقانه و بیشتر از آن که تصور می شد در برجام عمل کرد و امروز زمان آزمایش غرب برای عمل به تعهداتشان در برداشتن کامل تحریم های ظالمانه است.

 

وی ادامه داد: بر خلاف تصور برخی از افراد مسائل ما بین ما و آمریکا بعد از برجام تغییر نمی کند بلکه ملت ما همچنان بر مواضع انقلابی خود را تا ادامه داشتن خوی استکباری آمریکا ادامه می دهد.

 

حجت الاسلام روحانی فشارهای غرب را علیه ایران برای نابود کردن فرهنگ مقاومت دانست و گفت: تا زمانی که دشمن همچنان به دشمنی خود ادامه می دهد، جمهوری اسلامی با هدایت های مقام معظم رهبری بر اساس گفتمان امام راحل فرهنگ مقاومت را بیشتر از گذشته دنبال می کند.

 

وی با اشاره به دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی از سوی نیروهای سپاه آن را نشانه اقتدار نظام اسلامی دانست و تأکید کرد: در مقابل رجز خوانی آمریکایی ها در اجرای برجام، سیلی محکمی توسط نیروهای نظامی با دستگیری متجاوزان نظامی آمریکایی بر گوش استکبار آمریکا نواخته شد.

 

امام جمعه بابل با بیان این مطلب که ذلیلانه ترین صحنه برای آمریکا، تسلیم شدن آنها و گذاشتن دست ها بر سر بود، اظهار داشت: تحقیر نظامی آمریکا در صحنه بین اللمللی در مقابل اقتدار نیروهای سپاه یادآور دستگیری جاسوسان آمریکایی در سال 58 بود.

 

وی ادامه داد: ترحم نظام اسلامی موجب آزادی نیروهای نظامی متجاوز آمریکایی شد و باید خداوند را به خاطر این اقتدار و صلابت شکرگذار باشیم.

 

حجت الاسلام روحانی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید نواب صفوی و شهدای فدائیان اسلام خاطرنشان کرد: شهید نواب صفوی روحانی مبارز و جهادگری بود که بر اساس تکلیف دینی خود در مقابل رژیم سفاک شاهنشاهی و عمال وابسته غربزده آنان ایستاد./1313/201/ب2

ارسال نظرات