۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۱۱۱۵۸
معاون فرهنگی مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

راه اندازی سایت نشریات مدارس علمیه لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از راه اندازی سایت نشریات محلی مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد.
حوزه علميه خواهران

سمیه عزیزی معاون فرهنگی مدارس علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به منظور اطلاع رسانی و پویایی فعالیت های مدارس سایت خبری راه اندازی خواهد شد.

 

وی با اشاره به این هم اکنون در مدارس علمیه خواهران نشریات محلی به صورت مداوم چاپ و در دیگر مدارس و مرکز مدیریت توزیع می شود، افزود: این اقدام هزینه و زمان زیادی را صرف می کند.

 

عزیزی تصریح کرد: در راستای سرعت بخشیدن به فعالیت های فرهنگی مدارس علمیه و آنلاین شدن فعالیت ها سایت نشریات راه اندازی می شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای تولید آنلاین نشریات مدارس علمیه، سردبیران این نشریات آموزش داده می شوند.

 

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به آموزش آنلاین تولید نشریات یادآور شد: این آموزش از سوی مرکز مدیریت قم صورت می گیرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: سردبیران نشریات مدارس علمیه الزامی است در این دوره آموزشی شرکت کنند.

 

عزیزی با بیان این که با راه اندازی سایت نشریات مدارس نسخه های چاپی جمع آوری می شود، گفت: این اقدام موجب صرفه جویی زیادی در هزینه می شود.

 

وی اظهار داشت: با آنلاین شدن اخبار حوزه و فعالیت های فرهنگی پژوهشی فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی به موقع فراهم می شود.

 

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان ابراز امیدواری کرد که روز به روز شاهد رشد و ارتقای فعالیت های حوزه شویم./9459/302/ب3

ارسال نظرات