۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۳۱۱۵۸۶
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

دشمنان به اصل دین و ولایت فقیه چشم طمع دوخته اند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان این‌که دشمنان به اصل دین و ولایت فقیه چشم طمع دوخته اند، گفت: مسیر اصلی راه ولایت است، نباید اجازه داد افراد با حزب گرایی به فکر منافع خود باشند و به اصل دین و ولایت فقیه چشم طمع داشته باشند.
حجت الاسلام موسوي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه شامگاه امروز به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) در مسجد علی بن ابی طالب (ع) کرمانشاه اظهار داشت: بسیاری از نشانه های ظهور امام عصر(عج) شکل گرفته است و فسق و فجور در جوامع رو به فزونی نهاده است.


حجت الاسلام موسوی ادامه داد: مظاهر شرک و کفر و فساد در حال ترویج است، تباهی ها و خونریزی های بسیاری به سردمداری آمریکا و انگلیس شکل گرفته و مردم مظلوم جهان را می بلعد.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: در زمان شکل گیری انقلاب کفار زمان به اسلام طمع کردند، پس از پیروزی انقلاب طمع دشمنان موجب شکل گیری هشت سال جنگ تحمیلی شد، اما مسلمانان با همدلی و وحدت در برابر دشمنان ایستادند لذا آن ها مجبور به تسلیم در مقابل ملت ایران شدند.


وی افزود: دشمنان در پایان جنگ تحمیلی به این نتیجه رسیدند تا زمانی که سربازان انقلاب و امام زمان (عج) تا زمانی که پیشانی بند یا زهرا و یا حسین بر پیشانی دارند نمی توان در مقابل آن ها ایستادگی کرد در نتیجه از راه جنگ نرم جبهه ای دیگر در مقابل مسلمانان تشکیل دادند.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: امروز جوانان از طرق مختلف از جمله ماهواره به فساد کشیده می شوند، باید مراقب شیاطین بود که اساس کانون خانواده ها را سست کرده و می شکند.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه یادآور شد: مسیر اصلی راه ولایت است، نباید اجازه داد افراد با حزب گرایی به فکر منافع خود باشند و به اصل دین و ولایت فقیه چشم طمع داشته باشند.


وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد:  افراد نباید به دنبال ریاست طلبی و افشای اسرار یکدیگر باشند، چنین افرادی به دنبال خیانت به نظام و شهدا هستند.


حجت الاسلام موسوی عنوان داشت: اگر سلاح ما ایمان باشد و اتحاد و برادری در جامعه متجلی شود انرژی هسته ای ما همین اتحاد و همدلی خواهد بود، اگر غفلت شود شعله ایمان و اسلام خاموش می شود.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان گفت: دشمن به نفوذ در مجلس خبرگان رهبری چشم طمع دارد، با حفظ همدلی و همزبانی می توان طمع دشمنان را از بین برد./857/202/ب2

ارسال نظرات