۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۳۱۴۶۲۳
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل لرستان:

انس با قرآن زمینه فراهم کردن رشد اخلاقی اجتماعی را به وجود می آورد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که انس با قرآن زمینه فراهم کردن رشد اخلاقی اجتماعی را برای فرد به وجود می آورد، گفت: آرامش انسان در زندگی از آثار انس با قرآن است.
محفل معنوي انس با قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان، عصر امروز، در محفل انس با قرآن که در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد برگزار شد، گفت: تعالیم قرآنی چراغ هدایت بشریت است.

 

وی با اشاره به این که در تعالیم قرآنی راه و روش زندگی اسلامی در ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: انس با قرآن زمینه فراهم کردن زندگی همراه با آرامش را برای فرد در جامعه به وجود می آورد.

 

حجت الاسلام جلیلیان با تأکید بر روایات در راستای انس با قرآن اظهار داشت: انس داشتن با قرآن تنها به معنای خواندن قرآن نیست بلکه باید در قرآن تدبر داشته باشیم و از تعالیم قرآنی در زندگی خویش بهره مند شویم.

 

وی با بیان این که قرائت قرآن ذکر خداوند است، تصریح کرد: تلاوت و قرائت قرآن کریم موجب پرورش روح و روان انسان می شود و با ذکر خداوند دل ها آرام می گیرد.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان قرائت قرآن را مایه هدایت و رحمت دانست و افزود: از مهم ترین اهداف قرائت، حفظ و یادگیری قرآن کریم تدبر در آیات آن است.

 

وی در ادامه با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ما حاصل درایت امام راحل و بصیرت و هوشیاری ملت ایران بود.

 

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به این که امروز نیز در سایه تیزبینی و بصیرت رهبر معظم انقلاب روز به روز بر اقتدار نظام افزوده می شود، افزود: بصیرت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی از عوامل اثرگذار در حفظ اقتدار نظام است.

 

وی بصیرت و هوشیاری مردم و حضور آنان در صحنه های نظام جمهوری اسلامی را خار چشم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: حرکت حول محور ولایت فقیه همراه با معنویت رمز اقتدار ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در ادامه این نشست در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه صادقیه گفت: انقلاب اسلامی بر پایه اصول دینی استوار است.

 

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) با توکل به خدای متعال پایه های حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را متلاشی کرد، تصریح کرد: وحدت مردم و مقاومت آنان رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 

حجت الاسلام شمسی فر عنوان داشت: امروز نیز حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات پیش رو افزون بر خنثی کردن توطئه های دشمن، بار دیگر پایبندی مردم به  اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می کشاند./9459/203/ب3

ارسال نظرات