۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۱۴۷۴۰
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

انقلاب، مروج و تبیین مبانی دین و قرآن در جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در قزوین با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند ما باید انقلابمان را به جهان صادر کنیم، گفت: ترویج و تبیین مبانی دین و قرآن در جهان، همان صدور انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان، گفت: اگر بخواهیم شاخصه و ویژگی نیروهای مسلح در نظام اسلامی را با سایر نظام‌ها مقایسه کنیم، بهره‌مندی از ایمان و اعتقاد به خدای متعال مهم‌ترین شاخصه و ویژگی نیروهای مسلح در نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند ما باید انقلابمان را به جهان صادر کنیم، افزود: ترویج و تبیین مبانی دین و قرآن در جهان، همان صدور انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: نیروی نظامی در نظام اسلامی به قوت و نیروی خدا متصل است و امام معتقد بود نظام‌های غیر اسلامی مانند آمریکا طبل توخالی هستند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تشریح کرد: قدرت همه از آن خداست و توپ و تفنگ را نیز قدرت خدا معنا می‌دهد و اتحاد و وحدت مردم ایران در مقابل شاه که بر مبنای ایمان و اعتقاد به خدا بود، اثر قدرت نظامی شاه را از بین برد و پس از آن و در جنگ تحمیلی با حضور رهبری الهی قدرت نظامی کشور اثرگذار شد.

 

این کارشناس حوزوی با بیان اینکه نیروهای مسلح نظام  اسلامی مشمول نصرت خدای متعال قرار دارند، ابراز کرد: خداوند چنین نیرویی را تغذیه معنوی و نیرومند می‌کند و نصرت خدا سبب می‌شود هیچ نیرویی در جهان بر آن‌ها غلبه پیدا نکند.

 

وی در پایان به نقش امدادهای غیبی در یاری رساندن نیروی نظامی اسلام اشاره و یادآور شد: در ماجرای طبس خدای متعال باد را به یاری نیروهای نظامی آورد و دشمن شکست سنگینی را متحمل شد و خدای متعال فرموده لشکریانی داریم که اصلاً دیده نمی‌شوند و این امدادهای غیبی امروز پشتیبان نظام اسلامی ایران است./955/203/ب3

ارسال نظرات