۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۳۱۵۰۸۵
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور:

گسترش فساد آسیب خطرناکی برای نظام اسلامی است/ انقلاب با همه توطئه ها مقتدر و پایدار پیش می‌رود

خبرگزاری رسا ـ عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان این که گسترش فساد آسیب خطرناکی برای نظام اسلامی است، گفت: متأسفانه فساد در کشور دارد تبدیل به ارزش می شود که این خطرناک است.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور امروز در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در دابودشت آمل برگزار شد، اظهار داشت: ایران و روسیه دو کشوری با همسایگی اتحاد جماهیر شوروی هستند که در آن کشور انقلاب مکتبی کمونیستی و براساس مارک و هنگل اتفاق افتاده بود.


رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس تصریح کرد: وقتی جرقه انقلاب در آن کشور زده شد هیچ کشوری با آن مخالفت نکرده است.


وی افزود: کشورهای بلوک شرق با اتحاد جماهیر شوروی هم داستان شدند و از دهه 1940 تا دهه 1970 کودتاهای کمونیستی صورت می گرفت و دنیا در برابر کمونیست سکوت کرده بود.


یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: با وقوع انقلاب اسلامی دنیا نه تنها سکوت نکرد بلکه از همه ابزارها برای فروپاشی نظام اسلامی استفاده کردند تا بتوانند به اهداف و خواسته های خود دست پیدا کنند.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس ادامه داد: از کودتای نوژه تا ترورها، ماجرای جنگل و داستان های دیگر را ایجاد کردند و حمایتی از ما صورت نگرفته بود.


رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس افزود: درست اتحاد جماهیر شوروی پس از چند سال شروع به فروپاشی کرد و متحدان آن در بلوک شرق نیز به این سرنوشت دچار شدند ولی جمهوری اسلامی ایران مقتدر و پایدار است.


وی ادامه داد: بسیاری از کشورهای جهان در دوران جنگ تحمیلی از صدام حمایت کردند و جمهوری اسلامی تنها بود که نتوانستند به خواسته خود دست پیدا کنند.


یوسفیان ملا تصریح کرد: نظام اسلامی روی پای خود ایستاده و خدمات ارزشمندی صورت می گیرد که این ها به برکت انقلاب اسلامی است و باید قدردان باشیم.


عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان این که ضرورت دارد هر چیزی در جای خود قرار گیرد، گفت: اگر براساس عدالت حرکت کنیم بسیاری از مشکلات کشور ایجاد نمی شود.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس ادامه داد: اگر در انتصابات بانک ها رعایت عدالت صورت می گرفت این ارقام نجومی در خصوص فساد نداشتیم که عده ای ناسالم در بانک های کشور نفوذ کرده و بستر فساد را فراهم کردند.


وی با بیان این که گسترش فساد آسیب خطرناکی برای نظام اسلامی است، گفت: متاسفانه فساد در کشور دارد تبدیل به ارزش می شود که این خطرناک است.


یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: نیاز است از فساد بترسیم که هر میزانی قدرتمند باشیم اگر فساد در کشور مستولی شود مشکلات فراوانی را ایجاد می کند./1314/202/ب2

ارسال نظرات