۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۳۱۵۱۹۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آشنایی با قرآن و تبعیت از ولایت راه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به هدف دشمن در قالب جنگ نرم و ضربه زدن به روحیه انقلابی جوانان و بی هویت کردن نسل جوان، گفت: آشنایی با قرآن و تبعیت از ولایت راه مقابله با جنگ نرم است.
نماينده ولي فقيه در ديدار با جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در دیدار جمعی از جوانان عضو مجمع مشورتی خرم آباد، گفت: دشمن در راستای ضربه زدن به روحیه انقلابی جوانان به دنبال سیاست و روش های نوین است.


وی با بیان این که دسیسه های دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی و با هدف ضربه زدن به کشور در تلاش بوده است، افزود: پس از شکست در جنگ سخت و هشت سال دفاع مقدس، امروز جنگ نرم را در پیش گرفته است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی هدف دشمن در جنگ نرم را بی هویت کردن جوانان دانست و عنوان کرد: جنگ نرم با هدف تأثیرگذاری در عقیده، رفتار و اندیشه اسلامی آغاز شده است.


وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری علیه دسیسه های دشمن اظهار داشت: باید راه های مقابله با جنگ نرم را به خوبی شناخت و در جامعه به ویژه بین جوانان تبیین کرد.


امام جمعه خرم آباد آشنایی با قرآن، عترت و تبعیت از ولایت را از جمله راه های مقابله با جنگ نرم خواند و افزود: وارد کردن جوانان به میدان نبرد و واگذار کردن امور به این قشر با توجه به استعداد جوانان با حمایت از این قشر از عوامل پیروزی جوانان در جنگ نرم است.


وی با بیان این که آشنایی با قرآن، عترت و تبعیت از ولایت راه مقابله با جنگ نرم است، خاطرنشان کرد: پیروی جوانان از اندیشه های امام راحل که برگرفته از قرآن است، خنثی کننده دسیسه های دشمن است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به وجود سؤالات و شبهات دینی در فضای مجازی و به عنوان جنگ نرم، بیان داشت: پاسخگویی به این شبهات دینی از راه های مقابله با جنگ نرم و اقدامی مؤثر در آگاه سازی جوانان از دسیسه های دشمن است.


وی با تأکید بر این که باید از همه امکانات در جهت خنثی کردن هجمه های دشمن در جنگ نرم استفاده کرد، عنوان داشت: از ایده های جوانان در مجمع مشورتی امور جوانان باید حمایت شود.


امام جمعه خرم آباد دشمن شناسی، تقویت شجاعت و بصیرت را از دیگر عوامل مؤثر در جهت مقابله با دسیسه های دشمن بیان کرد و اظهار داشت: فعالیت جوانان انقلابی باید در فضای مجازی و در جهت خنثی کردن دسیسه های دشمن پررنگ تر شود.


وی یادآور شد: با فعالیت در فضای مجازی و شناسایی به موقع حیله های دشمن می توان از بروز حوادث و اجرای برنامه های شوم دشمن جلوگیری کرد.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که جوانان امروز ایران اسلامی سرشار از ایده و تفکر انقلابی هستند، عنوان کرد: جوانان با تلاش، کوشش و پویایی خود باید در جهت رشد و توسعه افکار دینی تلاش کنند.


وی در پایان تأکید کرد: جوانان باید با تکیه بر همت بلند، جهاد علمی، عبادت و بندگی، اعتماد به نفس و جهاد عملی در جهت رشد و توسعه ایران اسلامی گام بردارند./9459/202/ب1

ارسال نظرات