۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۳۱۶۰۵۹
امام جمعه موقت کاشان:

راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه مردمی مقاومت اسلامی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان شرایط فعلی جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور را بسیار ویژه دانست و گفت: در شرایط فعلی مقاومت اسلامی برای پیروزی‌های مضاعف نیاز به ندای قوت آفرین از این ملت بزرگ دارد؛ راهپیمایی شکوهمند و با عظمت امسال می‌تواند یک بار دیگر پشتوانه مردمی مقاومت اسلامی در منطقه را فریادگر باشد.
حجت الاسلام احتشام
حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، انقلاب اسلامی را در چهار دهه اخیر تغییر دهنده سرنوشت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جهان معاصر ارزیابی کرد و گفت: جمهوری اسلامی با استفاده از پایه اصلی و رکن رکین خود یعنی استکبار ستیزی در برابر دشمنی‌های استکبار جهانی و بدخواهان در داخل کشور از گزند حوادث سربلند عبور کرده‌ است.
 
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: از ارکان مهم این انقلاب بعد از توحید کلمه، وحدت کلمه امت در راستای حمایت از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است؛ نمود بارز وحدت کلمه اقشار مختلف انقلابی حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن است که هر ساله تجدید بیعتی با آرمان بنیان‌گذار و معمار کبیر انقلاب امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
 
حجت الاسلام احتشام شرایط فعلی جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور را بسیار ویژه دانست و گفت: در شرایط فعلی مقاومت اسلامی برای پیروزی‌های مضاعف نیاز به ندای قوت آفرین از این ملت بزرگ دارد؛ راهپیمایی شکوهمند و با عظمت امسال می‌تواند یک بار دیگر پشتوانه مردمی مقاومت اسلامی در منطقه را فریادگر باشد.
 
وی دلیل سوم لزوم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را انتخابات دوگانه هفتم اسفند دانست و گفت: این حضور می‌تواند زمینه‌ساز آن انتخابات سرنوشت ساز باشد و فضای سیاسی داخلی و خارجی را برای دشمنان این انقلاب همچنان تنگ و تنگ‌تر کند.
 
امام جمعه موقت کاشان تصریح کرد: همانگونه که مردم سالاری دینی به عنوان یک نظام مستحکم در طول 37 سال بعد از پیروزی انقلاب این ملت را در بحران‌های متعدد تحت زعامت امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری از گردنه‌های سخت عبور داده است و تحلیل‌های سست و بی بنیان نشخوار کنندگان سیاست‌های استکباری را بر باد فنا داده است این راهپیمایی عظیم یک بار دیگر خط بطلانی بر خواسته‌های مستکبرانه صهیونیسم بین الملل و دنباله‌روهای مرتجع منطقه‌ای آن‌ها و زورگویان جهانی خواهد بود.
 
حجت الاسلام احتشام از ملت بزرگ ایران خواست تا یک بار دیگر با حضور مسؤولیت آفرین در راهپیمایی 22 بهمن به کسانی که برای این ملت خواب ذلت دیده‌اند پیام عزت و سربلندی ارسال کند و ابراز داشت: هر یک مشت ما و یک گام بلند ما می‌تواند بافته‌های ناشایست تحلیل‌گران مستکبر در داخل و خارج کشور را به یأس و ناامیدی مجبور سازد.
 
وی اظهار داشت: پیام بلند ملت ایران بعد از برجام به کسانی که خواب ذلت ملت ما را می‌بینند، حضور مقتدرانه و پا فشاری بر آرمان‌های اصیل انقلاب یعنی مبارزه با آمریکای جهان‌خوار و زنده نگه‌داشتن شعار جهانی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است./836/ت302/ج1
ارسال نظرات