۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۳۱۶۳۰۰

آغاز تبلیغات کاندیداهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان از آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، بهروز اکرمی رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان، در نشست خبری که امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: با توجه به برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی وزارت کشور مهلت قانونی تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه 22 بهمن ماه آغاز و تا 24 ساعت قبل از اخذ رای ادامه خواهد داشت.


وی مدت تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان را به مدت دو هفته اعلام کرد و افزود: مهلت این تبلیغات 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات به پایان می‌رسد.


اکرمی با اشاره به ممنوعیت تبلیغات داوطلبان این دوره از انتخابات در روز ششم اسفندماه تصریح کرد: در روز هفتم اسفندماه، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود.


رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان تاکید کرد: کاندیداها در چارچوب قانون می توانند به تبلیغ خود بپردازند و برپایی تجمعات انتخاباتی و جلسات سخنرانی و تبلیغاتی آنان نیز باید در چارچوب قانون و با حفظ اخلاق اسلامی باشد.


وی با بیان اینکه شورای نگهبان صلاحیت یک نفر از داوطلبان در استان هرمزگان برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را مورد تایید قرار داده است ابراز داشت: برای این دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان هرمزگان، 11 نفر اعلام آمادگی کرده بودند که در روند تایید صلاحیت یک نفر صلاحیت لازم را داشتند.


اکرمی در پایان اظهار امیدواری کرد: مردم هرمزگان با حضوری پرشور، مشارکتی حداکثری در انتخابات هفتم اسفند داشته باشند./851/203/ب3

ارسال نظرات