۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۳۱۶۵۴۵

آیین یادبود شهید مدافع حرم در روستای روشنایی کمیجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین یادبود شهید سید اسماعیل روشنایی نخستین شهید حرم شهرستان کمیجان امروز در روستای روشنایی کمیجان برگزار شد.
آيين يادبود شهيد مدافع حرم در روستاي روشنايي کميجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در ادامه درگیری‌ نیروهای تکفیری و تروریستی با مدافعان حرم حضرت زینب(س) و در جریان آزادسازی شهرهای شیعه نشین «نبل» و «الزهرا» که به‌ مدت چهار سال تحت محاصره گروه‌های تکفیری بودند، رزمندگان داوطلب دیگری از خیل عظیم مدافعان حرم اهل بیت(ع) در روزهای اخیر به شهادت رسیدند.

 

یکی از این شهدا، «شهید سید سجاد روشنایی» فرمانده گردان سه امام حسین(ع) لشکر 17 امام علی‌بن ابی‌طالب(ع) بود.

 

شهید مدافع حرم، سید سجاد روشنایی متولد روستای روشنایی شهرستان کمیجان است که در جریان آزاد سازی شهرهای شیعه نشین سوریه در تاریخ 13 بهمن به شهادت رسید و در شهر مقدس قم به خاک سپرده شد.

 

همچنین آیین یادبود شهید سید اسماعیل روشنایی نخستین شهید حرم شهرستان کمیجان امروز در روستای روشنایی کمیجان برگزار شد.

 

این آیین که با حضور مسؤوولان شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، حاضران به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم حضرت زینب(س) در سوری ادای احترام کردند.

 

سرهنگ پاسدار مجتبی مخلص آبادی فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در این آیین، گفت: تداوم راه ایثار و شهادت، ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را حفظ می کند.

 


مخلص آبادی افزود: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید از سیره شهدای والامقام الگو برداری کرده و رفتار و منش خود را بر اساس ویژگی‌های این قشر از جامعه تغییر دهند.

 


شایان ذکر است، شهید مدافع حرم، سرهنگ پاسدارسید سجاد روشنایی فرمانده گردان سوم امام حسین(ع) لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) قم، متولد روستای روشنایی شهرستان کمیجان است، که در جریان آزاد سازی شهرهای نبل والزهرا سوریه در 13 بهمن ماه جاری به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در شهر مقدس قم به خاک سپرده شد./842/203/ب1

ارسال نظرات