۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۳۱۸۶۶۹
آیت الله مظاهری در بیانیه‌ای؛

مردم کسانی را انتخاب کنند که به دین، اخلاق و قانون پایبند باشند

خبرگزاری رسا ـ رییس حوره علمیه اصفهان، ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند، گفت: لازم است مردم کسانی را انتخاب کنند که کارآمدی و تخصص و نیز تعهد آنان به دین، اخلاق و قانون به اثبات رسیده باشد.
حضرت آيت الله مظاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری، طی بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند، بر ضرورت انتخاب افراد بر مبنای کارآمدی، تخصص، تعهد به دین، اخلاق و قانون تأکید کرد.

 

متن پیام حضرت آیت الله مظاهری به شرح ذیل است:

 

فردا هفتم اسفند ماه، روزی است که با الطاف خداوند سبحان و عنایات حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحناه له الفداء)، ملّت عظیم الشّأن ایران با شرکت یکپارچه و پرشور و حضور منسجم و آگاهانۀ خویش، در ادای وظیفۀ بزرگِ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و احیای حقّ تعیین سرنوشت خود، افتخاری دیگر خواهند آفرید و دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی را ناامید خواهند ساخت.

 

لازم است کسانی را انتخاب کنند که کارآمدی و تخصصّ و نیز تعهّد آنان به دین و اخلاق و قانون به اثبات رسیده باشد و جز به جلب رضای الهی و اعتلای دین و تحکیم اخلاق و تلاش برای درمان مشکلات کشور و خدمت بی‌منّت به ملّت نجیب و بزرگوار ایران به چیز دیگری نیندیشند. ان‌شاء‌الله. و السلام علی عباد الله الصالحین./1304/101/ب1

حسین المظاهری

16/جمادی الاولی/1437

6/اسفندماه/1394

ارسال نظرات