۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۳۱۹۹۹۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حضور گسترده مردم در صحنه خنثی کننده هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور گسترده مردم خنثی کننده هجمه های دشمنان است، گفت: ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی و صحنه های مورد نیاز نشان داده است همواره در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی قرار دارد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی حماسه دیگری در دفاع از انقلاب و ارزش های آن خلق کردند.


امام جمعه آمل با بیان این که حضور گسترده مردم خنثی کننده هجمه های دشمنان است، بیان داشت: ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی و صحنه های مورد نیاز نشان داده است همواره در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی قرار دارد.


وی خاطرنشان کرد: مردم ما در روز هفتم اسفند پیوند دوباره‌ای با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بسته و نشان دادند در دفاع از اسلام و انقلاب ثابت قدم و پایدار هستند.


حجت الاسلام رحمانی آملی افزود: حضور گسترده مردم نشانگر اقتدار، صلابت و پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ملت ایران در صحنه های مورد نیاز صلابت و ایستادگی خود را نشان می دهد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه است، گفت: مردم ما در طول سی و هفت سال از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تلاش های ارزنده، حضور در صحنه و دادن بهترین عزیزان خود از اسلام و انقلاب حمایت کردند.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: مردم ما همواره حضوری پرشور و بانشاط در عرصه های مورد نیاز دارند که توانستند باری دیگر در راهپیمایی پرشور 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند وحدت، ایستادگی و علاقه خود را در مسیر تحکیم و ترویج ارزش‌ها و آرمان های نظام اسلامی به همگان نشان دهند.


وی با بیان این که ملت غیور و بصیر ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات عزت و شرافت را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند، گفت: ضرورت دارد مدیران قدردان این حضور حماسی مردم بوده و عزم خود را در راستای خدمت شایسته به آنان قرار دهند.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: کسانی که وارد مجلس شورای اسلامی شدند در کنار تصویب قانون خوب و مردمی، بر نحوه اجرای صحیح قانون توجه کرده تا عده ای نتوانند آن را به نفع خود مصادره کرده و کارشکنی کنند.


امام جمعه آمل با بیان این که خدمت صادقانه و خالصانه به مردم ثمرات و برکات ارزشمندی دارد، گفت: ضرورت دارد در مسیر خدمت شایسته به مردم کوشا بوده و از تمام ظرفیت ها برای رفع مسائل و مشکلات موجود گام برداریم./1314/203/ب2

ارسال نظرات