۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۳۲۰۲۱۹
امام جمعه دامغان:

ملت ایران هفتم اسفند ثابت کردند که از اصول انقلاب خود دست نمی‌کشند

خبرگزاری رسا ـ مردم ما با حضور حماسی و آگاهانه در انتخابات هفتم اسفند قلب رهبرمان را شاد کرده و به دشمنان یادآوری کردند که هرگز از اصول انقلاب اسلامی در برابر بیگانگان دست نمی‌کشند.
امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه این شهرستان ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته دامغان که در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با قدردانی از حضور گسترده ملت آگاه ایران در انتخابات هفتم اسفند‌ماه و مشارکت بیش از 62 درصد از واجدان شرایط، این انتخابات باشکوه را حماسه وحدت، یکدلی و میثاق ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نامید.

 

وی با تقدیر از پیشتازی مردم فهیم شهرستان دامغان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و مشارکت در سرنوشت خود با حضور بیش از 52 هزار نفر از واجدان شرایط و ثبت رکورد مشارکت 76 درصدی در دو انتخابات مهم مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اضافه کرد: مردم بصیر شهر، استان و کشور ما باردیگر ثابت کردند که ملتی فهیم و دشمن شناس از تبار سلمان هستند.

 

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به تحیر دشمنان و مدعیان دموکراسی در جهان که اغلب رقم مشارکت مردم کشورشان در انتخابات به 40 درصد نیز نمی‌رسد، از حضور یکپارچه ملت ایران پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: مردم ما با این حضور حماسی قلب رهبرمان را شاد کرده و به دشمنان یادآوری کردند که هرگز از اصول انقلاب اسلامی در برابر بیگانگان دست نمی‌کشند.

 

امام جمعه دامغان با تقدیری شایان توجه از عبدالرحمان رستمیان نماینده شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با عنوان مدیری متخصص، متعهد و خدوم از زحمات بسیار وی در چهارسال اخیر قدردانی کرد و با تبریک به ابوالفضل حسن‌بیکی منتخب مردم شهرستان دامغان در انتخابات هفت اسفند از وی با عنوان مرد جهاد و جبهه و صاحب تجربه دو دوره نمایندگی مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی یاد نمود و افزود: اکنون زمان وحدت و اتحاد و همدلی برای اعتلای شهر و میهن اسلامی مان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان خاطر‌نشان کرد: دوران رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته باید کینه‌ها و کدورت‌ها را فراموش کنیم،نباید اجازه بدهیم اختلافات در جامعه گسترش پیدا کرده و فرصت خدمتگزاری را از ما بگیرد، از طرح‌ها، برنامه‌ها و همه اندیشه‌های متعهد و دلسوز شهر و دیارمان در راستای اعتلای جامعه اسلامی و رفع مشکلات مردم بهره‌ببریم.

 

ترویج روحیه امدادگری در جامعه ضروری است

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به برپایی جشن نیکوکاری و نزدیک شدن به آغاز سال نو، بر ضرورت رشد عاطفی و اخلاقی، همدردی با فقرا و نیازمندان و ترویج و تقویت روحیه امدادگری در جامعه بالاخص در این ایام تأکید نموده و گفت: کرامت جزء صفات الهی است همانا هرکس انفاقی کند خداوند 700 برابر آنچه داده را به او باز می‌گرداند.

 

امام جمعه دامغان با یادآوری فرارسیدن روز درختکاری و منابع طبیعی بر حفظ و حراست از این سرمایه‌های انسانی و گسترش فرهنگ درختکاری و استفاده درست از منابع طبیعی تأکید کرد و افزود: گیاه مظهر حیات و زندگی در این کره خاکی است و درختکاری از پایه‌های تولید و سلامت به شمار می‌رود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با تسلیت درگذشت آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، اضافه کرد: درگذشت فرج الله سلحشور کارگردانی هنرمند، برجسته، متعهد و مبلغ ارزش های قرآنی و سازنده آثار ارزشمند فراوان از جمله سریال‌های حضرت یوسف و حضرت موسی(ع) بود که درگذشت وی را به عنوان ضایعه‌ای برای سینمای اسلامی و انقلابی تسلیت عرض می‌کنیم.

 

وی همچنین با قدردانی از حوزه‌علمیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه مصلی، ستاد نماز جمعه و شورای سیاستگزاری ائمه جمعه به دلیل برگزاری باشکوه آیین نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی در روز گذشته، تصریح کرد: این مراسم، تجلیل و تکریم سیدی از سلاله پاک رسول الله بود، که 76 سال در این سرزمین به امر خدمت، نشر اخلاق اسلامی و دروس دینی مشغول است و در حقیقت تجلیل از او تکریم همه عالمان دینی و مردم دیار دیانت و ایمان یعنی دامغان بود./977/201/ب1

ارسال نظرات