۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۳۲۰۶۸۰
رییس بنیاد شهید استان قم:

برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی نیازمند راهنمایی مراجع هستیم

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد شهید استان قم به با اشاره به فداکاری‌های مردم قم در پیروزی و بقای انقلاب، گفت: در وضعیت سیاسی کنونی ما نیازمند رهنمودهای مراجع هستیم تا بتوانیم به خوبی در مسیر انقلاب حرکت کنیم و انقلاب اسلامی که درسایه مرجعیت دینی شکل گرفته را به کمال برسانیم.
سيد جواد هاشمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید جواد هاشمی، رییس بنیاد شهید استان قم پیش از ظهر امروز به همراه پدر شهید صالح‌پرور با حضور در بیت حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.


وی در این دیدار با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: در استان قم بیش از 25 هزار نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند و مردم قم بیش از 10 هزار جانباز و بیش از 5 هزار شهید تقدیم به انقلاب کرده‌اند.


هاشمی افزود: در وضعیت سیاسی کنونی ما نیازمند رهنمودهای مراجع هستیم تا بتوانیم به خوبی در مسیر انقلاب حرکت کنیم و انقلاب اسلامی که درسایه مرجعیت دینی شکل گرفته را به کمال برسانیم.


در ادامه حجت الاسلام عبدالحمید صالح پرور، پدر شهید طلبه محمدمهدی صالح‌پرور، با بیان این که مراجع ستون‌های انقلاب هستند، اظهار داشت: ما بسیار خرسندیم که امروز توفیق شد به بهانه گرامیداشت شهدا در محضر مراجع باشیم و خدا را از این جهت سپاسگذاریم.


پدر شهید صالح‌پرور با اشاره به این که شهدا فرزندان انقلاب و اسلام بودند، خاطرنشان کرد: شهید صالح پرور هم بسیجی بود و هم روحانی و در حین تحصیل عاشق و مشتاق شهادت بود؛ از سنین نوجوانی آرام نداشت و تنها به خاطر اذن پدر رعایت حدود اسلامی را می‌کرد و همین که به سن بلوغ رسید نامه‌ای نوشت و عازم جبهه شد.

 

وی با بیان این‌که این شهید از نظر کمال و انس با دعا و مناجات در حد عالی بود، گفت: در بازدیدهایی که از مناطق جنگی داشت بارها به مکانی که در آنجا شهید شد اشاره می‌کرد و می‌گفت این منطقه بسیار حساس است و در نهایت هم در همان منطقه به شهادت رسید.

 

گفتنی است، شهید طلبه محمدمهدی صالح‌پرور در سال 64 در سن 18 سالگی به شهادت رسید./843/202/ب2

ارسال نظرات