۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۳۲۳۸۰۳
مسؤول معاونت امور طلاب حوزه علمیه کرمان:

دشمن با استفاده از جنگ نرم به دنبال خدشه وارد کردن به وحدت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام زمزم زاده با بیان اینکه دشمن با استفاده از جنگ نرم سعی دارد وحدت را از بین ببرد، گفت: دشمنان امروزه به فکر افتاده اند که از راه دیگر فرهنگ خود را در رنگ های مختلف به ما ارائه کنند آنان در جنگ نظامی حریف وحدت و ایمان ما نشدند، ولی حالا در جنگ نرم سعی دارند وحدت را از بین ببرند.
جنگ نرم

 حجت الاسلام روح الله زمزم زاده مسؤول معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمان در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با جنگ نرم، گفت: جنگ نرم جنگی است که ما باید زیر ساخت آن را بشناسیم و غرب که نماینده آن آمریکا است به دنبال این است که فرهنگ خود را (فرهنگ اباحه گری) که به اشتباه به نام آزادی ترجمه می شود و این یک کار بسیار غلطی است در بین جوامع مختلف ترویج دهد ودر کنار ترویج این فرهنگ خود را به عنوان رهبر و قیم کل دنیا مطرح کند.

 

مسؤول معاونت امور طلاب و دانش آموزان حوزه علمیه یاد آور شد: متأسفانه اکثر کشور ها در مقابل این فرهنگ کوتاه آمدند و فرهنگ خود را از داست داده اند و به طور غیر مستقیم مستمره قدرت های دیگر شدند.

 

حجت الاسلام زمزم زاده اظهار داشت: تنها دینی که در مقابل این فرهنگ ایستاد اسلام بود و به برکت آن و مکتب انسان سازی که داشت موفق شد در مقابل آن مقاومت کند و بایستد.

 

وی تصریح کرد: دشمنان امروزه به فکر افتاده اند که از راه دیگر فرهنگ خود را در رنگ ها ی مختلف به ما ارائه کنند آنان در جنگ نظامی حریف وحدت و ایمان ما نشدند ولی حالا در جنگ نرم سعی دارند وحدت را از بین ببرند ، مشکلات را بزرگ جلوه دهند و قوانین اسلامی را مانع رشد کشور نشان دهند؛ آنان نمی توانستند از خارج به ما نفوذ کنند ولی با برنامه ریزی بسیار دقیق سعی دارند مردم را به جان هم بیندازند و از درون کشور را ویران کنند.

 

مسؤول معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اگر این دشمنی ها و کارشکنی‌ها از سوی کارشناسان و متخصصان  به مردم نشان داده شود و ذهن مردم از این فتنه انگیزی ها روشن شود، دیگر جامعه در برابر این نوع از حمله روانی دشمن به خوبی واکسینه می شود.

 

وی با اشاره به اهداف جنگ نرم گفت: یکی از اهداف جنگ نرم استحاله فرهنگی در جهت تأثیرگذاری شدید بر افکار عمومی جامعه مورد هدف با ابزار خبر و اطلاع رسانی هدفمند و کنترل شده که نظام سلطه همواره از این روش برای پیشبرد اهداف خود سود جسته است و استحاله سیاسی به منظور ناکارآمد جلوه دادن نظام مورد هدف و تخریب و سیاه نمایی ارکان آن نظام است.

 

حجت الاسلام زمزم زاده افزود: یکی دیگر از این اهداف ایجاد رعب و وحشت از مسائلی همچون فقر، جنگ یا قدرت خارجی سرکوبگر و پس از آن دعوت به تسلیم از راه پخش شایعات و دامن زدن به آن برای ایجاد جو بی اعتمادی و ناامنی روانی است.

 

وی بیان کرد: بسیاری از جوانان ما هستند که با فکر روشن به این وقایع نگاه می کنند و دشمنی های آنان را می بینند و با شرکت در کار های فرهنگی و مذهبی مثل شرکت در نماز جمعه، عضویت در بسیج، تشکیل کلاس های عقیدتی، ایجاد پایگاه های فرهنگی از ولایت پشتیبانی می کنند و دست به دست هم می‌دهند و منتظر ظهور آقا امام زمان که کلید حل این مشکلات است، هستند./972/302/ب2

ارسال نظرات