۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۲۴۰۲۴
معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر:

امور خاص تحصیلی و مسائل تبلیغات پذیرش بررسی شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر گفت: با توجه به موضوعات نشست، ابتدا آیین نامه پیشنهادی رسیدگی به امور خاص تحصیلی و مسائل تبلیغات پذیرش مورد کارشناسی قرار گرفت.
معاون آموزش حوزه علميه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جلسه ماهیانه معاونان آموزش مدارس علمیه استان بوشهر صبح امروز در مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در حاشیه این جلسه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر گفت: در این جلسه با توجه به موضوعات نشست ، ابتدا آیین نامه پیشنهادی رسیدگی به امور خاص تحصیلی و مسائل تبلیغات پذیرش مورد کارشناسی قرار گرفت.

 

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر هدف از برگزاری این جلسات به صورت دوره ای را تعامل و هماهنگی مناسب میان معاونان آموزش مدارس علمیه عنوان کرد و ابراز داشت: این جلسات در نهایت سبب ایجاد وحدت رویه و جلوگیری از اعمال نظر سلیقه ای و شخصی می شود.

 

وی افزود: حجت الاسلام بحرانی مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر هم در این نشست حضور یافت و نکاتی را در رابطه با مسائل آموزشی بیان کرد.

 

گفتنی است هفتمین دوره مسابقات قرآن و برگزاری دوره های آموزشی و تربیتی دفتر قرآن و عترت جهت برنامه ریزی و برگزاری مناسب از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود./833/203/ب3

ارسال نظرات