۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۳۲۴۴۰۵
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

تداوم نظام اسلامی نیازمند وجود روحیه انقلابی در کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا وجود روحیه انقلابی را امری ضروری برای تداوم انقلاب دانست و گفت: نظام اسلامی ثمره مجاهدت های مجاهدان در طول تاریخ است و حفظ آن از اوجب واجبات است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در جمع کارکنان سپاه استان با اشاره به آیه شریفه “وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ“، وجود توانایی های نظامی نظیر توان موشکی را یکی از راه های آمادگی برای مقابله با تجاوز بیگانگان برشمرد.

 

وی با تاکید بر اطاعت کامل از مقام معظم رهبری، وجود روحیه ایثار و فداکاری مدافعان حرم در جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت (ع) را یادآور شد و با اشاره به اینکه برخی افراد از سر نادانی و جهالت حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق را مورد هجمه قرار می دهند گفت: سوریه خط مقدم جبهه ی اسلام است چنانچه روزی ایران اسلامی در خط مقدم این جبهه حضور داشت و امروز ایران مقاوم در مقام امامت و رهبری جبهه اسلام قرار دارد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، صیانت از مرزهای جغرافیایی را امری عقلانی توصیف کرد که سبب حفظ کیان ملی می شود، ادامه داد: هر ملتی برای حفظ حکومت و امنیت کشورش به دو مرز احتیاج دارد که این دو مرز جغرافیایی و سیاسی است.

 

حجت الاسلام غلامی در مورد مرز سیاسی که دولت ها برای خود تعریف می کنند، گفت: مبارزه اصلی با دشمن در مرز سیاسی انجام می پذیرد تا دشمن اجازه پیدا نکند به مرز آبی و خاکی نزدیک شود که امروز مرز سیاسی ما سوریه، عراق، یمن، جنوب لبنان و افغانستان است که البته روزی مرز سیاسی ما در کشور بوسنی بود.

 

وی با اشاره به تجاوز تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس و افتضاحی که برای ایالات متحده به وجود آمد، اقتدار سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در به اسارت درآوردن سربازان متجاوز امریکایی را یادآور شد و افزود: آمریکایی ها داعش را به سوریه فرستادند تا بتوانند یک ماهه نظام این کشور را ساقط کنند و خیال رژیم غاصب صهیونیستی از این محور مقاومت آسوده شود تا بتوانند ایران اسلامی که هدف اصلی غربی ها است را مورد تهاجم قرار دهند.

 

حجت الاسلام غلامی رشادت های فرزندان انقلاب را سبب صعو نظام اسلامی در جبهه سیاسی عنوان کرد و افزود: دشمنان قسم خورده دور تا دور مرزهای کشور را مورد آتش افروزی قرار داده اند ولی کشور به برکت همین ایستادگی ها در امنیت مثال زدنی قرار دارد.

 

وی شعار نه غزه نه لبنان در فتنه سال 88 را خیانت بارترین شعار دانست و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: اگر ما در دفاع از حرم اهل بیت وارد نمی شدیم، امروز باید در همدان و کرمانشاه می جنگیدیم و انفجار ها در تهران و سایر شهرها را مشاهده می کردیم زیرا هدف استکبار در حمله به غزه و سوریه و لبنان و یمن، جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به سخن امام خمینی(ره)، وظیفه مردم شهید داده را صیانت و حفظ جمهوری اسلامی عنوان کرد و وجود روحیه انقلابی را امری ضروری برای تداوم انقلاب دانست و تاکید کرد: نظام اسلامی ثمره مجاهدت های مجاهدان در طول تاریخ است و حفظ آن از اوجب واجبات است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، وجود چند میلیون مسلمان شیعه در کشور نیجریه را به برکت شهدا دانست و با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری در چهارم آذر ماه سال 88 در حسینیه امام خمینی(ره) گفت: امروز حفظ جمهوری اسلامی با ایمان و تقوا و بصیرت امکان پذیر است.

 

امام جمعه موقت نکا با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دنیای کفر به رهبری شیطان بزرگ آمریکا در تقابل است، افزود: نقطه قوت انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا است و دشمنان بعد از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به این مسأله کاملاً پی برده اند. 

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که مهم‌ترین میراث شهدا، دفاع از ولایت فقیه و ولایت‌مداری است که باید در این رابطه با همه توان گوش به فرمان رهبری بوده و در راستای مطالبات رهبری حرکت کنیم، یادآور شد: دشمنان در دوران مختلف به ناکامی های خود در برابر ایران اسلامی اقرار کرده اند که بیانگر اقتدار کشور عزیزمان است. 

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما ثمره تلاش ها، جانفشانی ها و جانبازی هزاران انسان عاشق است که با تقدیم جان، مال و آبروی خود انقلاب اسلامی را حفظ کردند و امروز تحویل ما شده است. 

 

وی به هجمه های مختلف فرهنگی دشمن علیه مبانی دینی ما اشاره کرد و با بیان این که اقتدار رمز اثرگذاری ما در این رخنه های فرهنگی است، خاطرنشان کرد: باید پیشرفت های مناسب در عرصه علم و تکنولوژی در نظم جدید دنیای امروز نقش آفرینی کنیم./950/202/ب1

ارسال نظرات