۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۳۲۴۸۴۸
مدیر اداره تهذیب حوزه علمیه خواهران خبر داد؛

فعالیت ۵۰۰ مشاور دینی و مذهبی در مدارس علمیه خواهران

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اداره پرورشی تهذیبی معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران از فعالیت ۵۰۰ مشاور دینی و مذهبی در مدارس علمیه سراسر کشور خبر داد و گفت: ۶۲ مشاور برای تقویت جایگاه مشاوره دینی در دانشگاه‌ها به دانشگاه های کشور معرفی شده‌اند.
حوزه هاي علميه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا، مریم کریمی‌تبار، مدیرکل اداره پرورشی تهذیبی معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران گفت: یکی از فعالیت‌های اداره پرورشی تهذیبی معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران ایجاد واحد مشاوره دینی در تمامی مدارس علمیه در سراسر کشور است.

 

وی افزود: حدود 500 مشاور در مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور فعال هستند که به صورت دو ماهانه گزارش عملکرد خود را به مرکز ارسال می‌کنند.

 

اعزام 62 مشاور به دانشگاه‌ها

کریمی‌تبار بیان کرد: این مشاوره در همه مدارس و در زمینه‌های مختلف اعم از خانوادگی، تحصیلی، ازدواج و ... برای طلاب و خانواده آنان انجام می‌شود.

 

وی از معرفی 62 مشاور به دانشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: 11 نفر مشاور نیز به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم سال جاری اعزام خواهند شد.

 

مدیرکل اداره پرورشی تهذیبی معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: یکی از کارهایی که در زمینه مشاوره انجام خواهد شد برگزاری دوره‌های آموزشی بدو و ضمن خدمت برای مشاوران است و در حال تخصصی کردن دوره‌های آموزشی برای آنان هستیم همچنین شبکه اجتماعی مشاوران حوزه علمیه خواهران راه‌اندازی خواهد شد.

 

فعالیت 160 نشریه

وی از فالیت نشریات در مدارس علمیه خبر داد و اظهار کرد: 460 مدرسه وابسته به حوزه خواهران در سراسر کشور فعالیت دارد که 160 نشریه در این مدارس توسط طلاب تولید می‌شود

 

کریمی‌تبار عنوان کرد: برگزاری دوره آموزشی ارزیاب نشریات ا زجمله دوره‌هایی است که برای تقویت نشریات برگزار شده و می‌شود همچنین موضوعات فرهنگی اجتماعی، موضوعات علمی و یادواره شهدا و ... مطالب تشکیل‌دهنده این نشریات محسوب می‌شوند./998/102/ب2

 

 :منیعمرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران

ارسال نظرات