۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۳۲۵۷۵۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

همایش پدران آسمانی با حضور بیش از یکهزار پدر شهید در قم برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: همایش پدران آسمانی با حضور 1153 پدر شهید و 3253 فرزند شهید در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار می شود.
سردار هاشمي

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سید جواد هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در مصاحبه مطبوعاتی در جمع اصحاب رسانه افزود: پدران شهدا الگوهای صبر و استقامت و ایستادگی هستند، آنان که فرزندان خویش را تربیت حسینی کردند و آنان را تا مسلخ عشق بدرقه نمودند و بر رسالت و اهداف شهدا استوار ایستاده اند.

 

وی با بیان این که پدران شهدا ادامه دهندگان راه شهدا  حافظان خون‌های پاک شهدا هستند، ابراز داشت: آنان برای عزت و عظمت اسلام از فرزندانشان گذشتند و امروز با پیروی از راهشان یاد و خاطره آنان را زنده نگه داشتند.

 

سردار هاشمی اضافه کرد: پدرانی که گاه تک فرزند ذکور و یا دو ، سه و بلکه فرزندان بیشتری را در راه اسلام هدیه کرده و خود نیز برای دفاع از اسلام اعلام آمادگی می کند،تندیس ایثار و شهادت هستند.

 

وی افزود: پدران شهدا و شهدا خود پدران آسمانی اند، آنان که از همه هستی زن و فرزند و خانواده و تمام لذات دنیوی و مادی گذشتند، تا رضایت حق تعالی را در دفاع از اسلام با تقدیم جان خویش کسب نمایند و در این معامله راه شهادت را برگزیدند و مزد خویش گرفتند و مایه افتخار خانواده هایشان و ملت ایران و عزت و عظمت اسلام شدند.

 

مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان قم با تاکید بر این که امروز آسودگی ملت ایران در سایه همین ایثارگری ها و شهادت طلبی ها بدست آمده است، یادآور شد: باید این روحیه زنده بماند تا تضمین کننده این آرامش و امنیت باشد و مادامی که روحیه ایثارگری در بین ملت ما باشد ملت عزتمند و سربلند در تمام عرصه ها مسیر تعالی را طی خواهد کرد؛ امروز وضعیت کشورهای منطقه را شاهد هستیم، دشمنان و مزدورانشان تلاش دارند تا با ایجاد آشوب حاشیه امنی برای رژیم منحوس و غاصب صهیونسیت ایجاد کنند و جمهوری اسلامی با همین روحیه شجاعت و شهادت طلبی امید ملتهای مظلوم و استوار مسیر خویش را طی می کند.

 

وی اضافه کرد: همایش پدران آسمانی روز چهارشنبه ساعت 18 در مجتمع امام خمینی برگزار می‌شود./1330/101/ب2

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم

ارسال نظرات