۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۲۳۲۵۴
مسؤول سازمان بسیج دانش‎آموزی سپاه حضرت ولی‎عصر:

کارهای انقلابی در مدارس مکمل فعالیت های علمی دانش آموزان است

مسؤول سازمان بسیج دانش‎آموزی سپاه حضرت ولی‎عصر(عج) با اشاره به این که برخورد با مدیرانی که با فعالیت های انقلابی مخالفت می ‌کنند ضروری است، گفت: کارهای انقلابی در مدارس مکمل فعالیت های علمی دانش آموزان است.
حجت الاسلام زرشناس

حجت الاسلام هادی زرشناس، مسؤول سازمان بسیج دانشآموزی سپاه حضرت ولیعصر(عج) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: تشکل های دانش آموزی همچون انجمن اسلامی و بسیج دانش آموزی در راستای تقویت فعالیت های علمی، روحیه انقلابی، اسلامی، ایستادگی، شجاعت و بصیرت دانش آموزان تلاش می کنند.

 

مسؤول سازمان بسیج دانشآموزی سپاه حضرت ولیعصر(عج) مبارزه با تهاجم فرهنگی، تقویت روحیه انقلابی و اسلامی، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ اصیل و مسیر انقلاب اسلامی و افکار بلند امام راحل(ره) و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب، تقویت روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی با الهام از شهیدان دفاع مقدس و مدافعان حرم و تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی را از جمله اهداف ایجاد تشکل های دانش آموزی برشمرد.

 

حجت الاسلام زرشناس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مخالفت با کارها و فعالیت های انقلابی دانش آموزان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب برخورد و نه توجیه با مدیرانی که با فعالیت های انقلابی در مدارس مخالفت و موضع گیری می کنند را خواستار شدند.

 

وی بیان این که باید با مدیرانی که با فعالیت های انقلابی در مدارس مخالفت ورزند، برخورد شود، ابرازداشت: چنین مدیرانی توجیه پذیر نیستند و سازمان بسیج دانش آموزی بنا به وظیفه خود و با پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب با این گونه مدیران برخورد خواهد کرد.

 

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود تعامل با مدیرانی که فعالیت های انقلابی و دینی را در کنار رشد علمی دانش آموزان لحاظ می کنند را خواستار شد و گفت: انجمن اسلامی و بسیج دانش آموزی فعالیت ها و کارهای انقلابی در مدارس را با تأکید بر درس خواندن دانش آموزان پیگیر است.

 

مسؤول سازمان بسیج دانشآموزی سپاه حضرت ولیعصر(عج) بیان این که رهبر معظم انقلاب افزون بر مطالعه و درس فعالیت های انقلابی و اسلامی را از جوانان خواستار هستند، تصریح کرد: درس خواندن و فعالیت های انقلابی مکمل یکدیگر و بی اعتنایی به هر کدام از آنها اشتباه بزرگی است.

 

حجت الاسلام زرشناس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بسیج دانش آموزی با اعتماد و سپردن فعالیت ها، آموزش مستمر و پشتیبانی از دانش آموزان تلاش فراوانی برای تبدیل آنها به عناصر فعال و تأثیرگذار در جامعه ایفا کرده است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری برنامه های نظامی، تربیتی، فرهنگی، ورزشی، درون و برون مدرسه ای برای دانش آموزان، گفت: بسیج دانش آموزی در کنار فعالیت برای ارتقاء دانش آموزان در عرصه های علمی با برگزاری چنین برنامه هایی تلاش به تأثیرگذاری دانش آموزان بر جامعه دارد./9456/303/ب2

 

ارسال نظرات