۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۴۲۳۶۱۵
ویژه طلاب و مبلغان حوزه؛

کارگاه آموزشی محیط شناسی تبلیغی در قم برگزار می شود

مدیر مؤسسه فرهنگی خانه خورشید از برگزاری کارگاه آموزشی نیم روزه محیط شناسی تبلیغی در شهرک مهدیه قم خبر داد و گفت: در این کارگاه آموزشی به موضوعاتی درباره جامعه شناسی مخاطب و افزایش تأثیرگذاری در مخاطب پرداخته می شود.
حجت الاسلام مرتضی وافی

حجت الاسلام مرتضی وافی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به برگزاری کارگاه آموزشی محیط شناسی تبلیغی در قم اشاره کرد و گفت: این کارگاه آموزشی ویژه طلاب و مبلغان حوزه علمیه است که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرک مهدیه برگزار می شود.

 

مدیر مؤسسه فرهنگی خانه خورشید اظهار داشت: موضوع این کارگاه محیط شناسی تبلیغی است؛ محیط شناسی تبلیغی موضوعی است که طلاب برای موفقیتشان در عرصه تبلیغ، جامعه شناسی مخاطب و بالا رفتن سطح تأثیر گذاری در فضای عمومی جامعه به آن نیاز دارند.

 

وی ادامه داد: این کارگاه تأثیر ویژه ای برای طلاب و مبلغان حوزه علمیه در نشر معارف دینی با به کار گیری رسانه منبر و هنر خطابه دارد؛ در این کارگاه نیم روزه سرفصل هایی از نیازهای مبلغان در عرصه تبلیغ اشاره می شود و امیدواریم که مقدمه ای شود تا مبلغانی که در این شهرک هستند، از این کارگاه آموزشی بیشترین بهره را ببرند.

 

حجت الاسلام وافی افزود: با همکاری و حمایت معاونت فرهنگی و مدیریت جدید شهرک مهدیه قم، اتفاقات فرهنگی بسیار خوبی در حال رقم خوردن است؛ زمینه های فرهنگی و برنامه های آموزشی طلاب در مجموعه شهرک مهدیه در حال شکل گیری است.

 

مدیر مؤسسه فرهنگی خانه خورشید اظهار کرد: این کارگاه آموزشی در روز جمعه، دهم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 16 تا 20 در مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرک مهدیه برگزار می شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت و نام نویسی در کارگاه نیم روزی محیط شناسی تبلیغی می توانند تا ساعت 16 پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه به سامانه 10000012141618، عدد 22 را پیامک کنند./840/ت302/ی

ارسال نظرات