۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۲۴۸۸۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

مبعث، نزول بزرگترین کتاب الهی یعنی کلام وحی بر سینه پیامبر اسلام بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن عید مبعث گفت: مبعث نزول بزرگترین کتاب الهی یعنی کلام وحی بر سینه پیامبر اسلام بود.
حجت الاسلام سروستانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک فرا رسیدن 27 رجب، عید مبعث پیامبر اسلام (ص)گفت: خداوند در این روز بزرگ یکی از نعمت های ارزشمندش را به جهان بشریت ارزانی فرموده است و واقعه به یادماندنی و تاریخی غار حرا که در حقیقت اغاز رسالت نبی مکرم اسلام بود امیدی را برای بشریت به ارمغان اورد که تا جهان باقی است از آن چشمه زلال سیراب می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: پیامبر اسلام چه در زمان قبل از بعثت که حدود 40 سال از ان سپری شده بود و چه در دوران 23 ساله بعد از اغاز رسالتش به عنوان اشرف مخلوقات الهی نهایت توجه و زندگی خود را در جهت خوشنودی رضای حق سپری کرده است که در نهایت خداوند قلب او را پاکترین قلب و روح او را مرتفع ترین روح ها دانست و او را به پیامبری اتنتخاب کرد.

 

وی اظهار داشت: خداوند متعال در واقعه مبعث بزرگترین کتاب الهی یعنی کلام وحی را بر سینه ان چهره عالم تاب ارزانی فرمود تا او با الهام گرفتن از ایات وحی جان های تشنه بشریت را سیراب سازد و این حرکت جز با اخلاص، استقامت، مدارای با مردم، اخلاق حسنه و نرمخویی و پایدار بودن در مقابل جاهلان میسر نبود.

 

حجت‌الاسلام سروستانی تاکید کرد: دین مبین اسلام آخرین و جامع ترین دین الهی است که مایه هدایت مردم، و دینی است که سعادت مردم را در دنیا و اخرت ارزانی می کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: پیامبر اسلام (ص) به خوبی در دوران 23 سال پس از بعثت این رسالت الهی را به گوش جهانیان رساند و سختی های زیادی را تحمل کرد اما لا جرم با موفقیت رسالت خود را سپری کرد و امروز شاهد توانمندی درخت تناور اسلام در کره زمین هستیم که بندگان الهی از میوه های ان درخت در سایه معنوی اسلام بهره مند می شوند.

 

وی اظهار داشت: انهایی که در مقابل پیامبر قد علم کرده بودند کمرشان شکسته و عقاید انحرافی انها به زباله دان تاریخ پیوسته و کسانی که امروز در مقابل این راه و دین الهی قد علم می کنند انها هم بدانند که راهشان باطل است و در جهالت و گمراهی خودشان خواهند ماند و به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

 

حجت‌الاسلام سروستانی اضافه کرد: اسلام و قران دین و کتاب خداست و تبعیت از این دو محور مهم سبب عزت و سرافرازی انسان ها خواهد شد و مقابله کنندگان با این مسیر هم به اسفل السافلین در دنیا و اخرت خواهند رسید./833/202/ب3

ارسال نظرات