۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۲۶۰۱۰
اواخر اردیبهشت در مشهد؛

گردهمایی خواهران کانون های مساجد در مشهد برگزار می شود

گردهمایی خواهران کانون های مساجد در راستای هماهنگی و برنامه ریزی برای برنامه های بانوان در سال جدید در مشهد برگزار می شود.
کانون های مساجد

محمدحسین عبداللهی، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: گردهمایی خواهران کانون های مساجد در مشهد در راستای هماهنگی برنامه های بانوان در سال جدید برگزار می شود.

 

وی در ادامه درباره دیگر برنامه های کانون های مساجد از برگزاری جشنواره ملی «رسول مهربانی‌ها» در راستای معرفی پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) به عنوان آخرین فرستاده و سرچشمه مهر و عطوفت در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: اسامی نفرات برگزیده پس از داوری و تحلیل آثار ارسالی در زمینه‌های شعر(نیمایی و کلاسیک)، داستانک، پوستر، انیمیشن و مقاله اعلام شد که در بخش شعر نیمایی، خدابخش صفادل و زهرا شرفی شاعران نیشابوری مقام‌های اول و دوم جشنواره ملی فرهنگی ـ هنری «رسول مهربانی‌ها» را کسب کردند.

 

عبداللهی با بیان اینکه 117 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: خوشبختانه شاعران نیشابور تاکنون در تمامی جشنواره‌های کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور توانسته‌اند مقام‌های برتر را به خود اختصاص دهند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان خراسان رضوی درادامه از تجلیل فعالان حوزه نماز خبرداد و گفت: تاکنون یکی از فعالیت هایی که در این عرصه با همکاری ستاد اقامه نماز استان انجام شده است تشکیل هسته یاوران نماز است.

 

وی جشنواره محراب، برگزاری مسابقه برادرم اذان بگو در سطح کانون‌های مساجد مشهد، مشارکت در اجلاس استانی نماز، برگزاری همایش نماز با حضور حجت‌الاسلام قرائتی و بیش از دو هزار نفر، برگزاری جشنواره تئاتر را از جمله اقدامات دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در حوزه نماز برشمرد و تصریح کرد: وضعیت فعالیت‌های حوزه نماز در سال گذشته در وضعیت مطلوب است. 

 

عبداللهی ضمن یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب به امر تلاش در جهت ترویج نماز بیان کرد: امسال مراسم تجلیل از فعالان حوزه نماز از جمله دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است.

 

وی درادامه درباره برنامه های اوقات فراغت افزود: پایگاه اوقات فراغت در راستای هدفمند کردن برنامه های تابستانی اعضای کانون های مساجد خراسان رضوی در رشته های مختلف آموزشی، فرهنگی و تفریحی همزمان با تابستان با هدف غنی سازی این ایام فعال می شوند./302/934/ب1

ارسال نظرات