۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۲۶۳۵۴
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت بیش از ۳۴۰ مبلغ به مناسبت اعیاد شعبانیه در استان لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت بیش از 340 مبلغ به مناسبت اعیاد شعبانیه در مناطق استان خبر داد و گفت: این مبلغان تا پایان نیمه شعبان مشغول فعالیت هستند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک اعیاد شعبانیه، بیان داشت: شعبان ماهی است که مربوط به پیامبر اسلام است.

 

وی با بیان این که شعبان ماه دعا، مناجات و تمرین تقوا است، افزود: ذکر صلوات، قرائت قرآن و انس با قرآن، استغفار از جمله اعمالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: ماه شعبان فرصت معنوی مناسب و ارزشمندی برای راز و نیاز با خالق هستی و نزدیکی هر چه بهتر و بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است.

 

وی با بیان این که ماه شعبان از بهترین و پرفضیلت ترین ماه های قمری خداوند است، عنوان داشت: در این ماه شخصیت های بزرگ و ارزشمند که اختران تابناک امامت و ولایت به حساب می آیند، دیده به جهان گشوده اند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت های تبلیغات اسلامی، خاطرنشان کرد: این نهاد با استفاده از ظرفیت های گسترده و تأثیرگذار خویش در جهت هر چه بهتر برگزار شدن مناسبت های مذهبی به ‌ویژه اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان به وظیفه ذاتی خود که هدایت و ساماندهی به مناسبت های دینی و مذهبی است، عمل می کند.

 

وی اعزام  روحانیان و مبلغان، استفاده از ظرفیت های گسترده هیأت مذهبی، مداحان، جامعه قرآنی و اقشار تأثیرگذار فرهنگی در جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم مذهبی و دینی از جمله فعالیت های این نهاد است.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به فعالیت بیش از 340 مبلغ در مساجد، مراکز علمی و دینی تا پایان نیمه شعبان در مناطق شهری و روستایی استان، بیان کرد: تبیین و تشریح ارزش های اسلامی، بیان ابعاد شخصیتی اهل بیت(ع)، سبک زندگی اسلامی، اجرای الگوی صحیح مصرف، مؤلفه های اقتصاد مقاومتی، راهکارهای اقتصاد مقاومتی و خانواده ها از جمله محوریت سخنرانی مبلغان اعزامی است.

 

وی انتظار فرج، تشویق مردم در راستای برپایی ایستگاه های صلواتی، بسیج مردمی و هماهنگی با هیأت مذهبی و تشکل های فرهنگی در برگزاری جشن های این ایام از دیگر فعالیت های تبلیغات اسلامی است./9459/302/ب2

ارسال نظرات