۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۴۲۷۲۹۱
در واکنش به دیدار دختر هاشمی رفسنجانی با بهائیان؛

اقدام علیه امنیت ملی به سبک فائزه هاشمی رفسنجانی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بیانیه ای دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با برخی از بهائیان را اقدام علیه امنیت ملی دانست و آن را محکوم کرد.
بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی در واکنش به دیدار اخیر فائزه هاشمی رفسنجانی با بهائیان اقدام به انتشار بیانیه ای در محکومیت این عمل وی کرد.

 

در بخشی از بیانیه اینگونه آمده است: دیدار بی شرمانه فائزه هاشمی رفسنجانی با برخی از بهائیان خائن بار دیگر پرده جدیدی از اقدامات وی علیه امنیت ملی را کنار زد. شاید به ظاهر این اقدام فقط یک دیدار، آن هم از نوع دوستانه تلقی شود، ولی از نظرها دور نیست که این کار و موضع‌گیری‌های وقیحانه بعد از آن، افزون بر اینکه در راستای به رسمیت شناختن این فرقه ضاله تحلیل می‌شود، گامی است در سرپوش گذاشتن خیانت‌های این فرقه گمراه، به نظام اسلامی و مردم غیرتمند ایران اسلامی.

 

موضع گیری در برابر این اقدام وظیفه هر مرد و زن غیور 

در ادامه بیانیه این چنین گفته شده: دختر آقای هاشمی رفسنجانی در روزهایی که مردم ایران با مشکلات پس از برجام دست و پنجه نرم می‌کنند و در برابر دسیسه‌های مختلف نظام استکباری قرار دارند، همه اینها را نادیده گرفته است و با این کار خط و ربط خود با گروه‌های معاند و جاسوسان سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل و انگلیس را وثیق‌تر کرده است. این دیدار چه معنایی جز اقدام علیه امنیت ملی می‌تواند نام بگیرد؟ ساختار شکنی‌های فائزه هاشمی رفسنجانی چه زمانی متوقف خواهد شد؟

 

در قسمت پایانی این بیانیه ضمن محکومیت این اقدام، سکوت در برابر این چنین اقداماتی، هموار کردن راه برای دسیسه‌چینی علیه ملت غیور ایران بیان شده و اینچنین آمده است: سکوت در برابر این اقدام، هموار کردن راه برای دسیسه‌چینی علیه ملت غیور ایران است. لذا بسیجیان دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن محکوم کردن این اقدام اعلام می‌دارند هزینه‌هایی که خانواده آقای هاشمی رفسنجانی برای نظام و مردم به بار آورده است آنقدر بسیار بوده که موضع گیری در برابر آن وظیفه هر مرد و زن غیور است./101/863/ب1

محمد عبیسی
ارسال نظرات