۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۲۷۹۷۶
امام جمعه موقت زاهدان:

ایمان به خدا و پیروی از ولایت، حماسه ۳ خرداد را خلق کرد

امام جمعه موقت شهرستان زاهدان گفت: حماسه سوم خرداد که چشم همه دشمنان انقلاب اسلامی را کور کرد، در نتیجه ایمان و توکل رزمندگان به نصرت الهی، اعتماد و اتکای ملت بزرگ ایران به خداوند متعال و نیز پیروی از ولایت به‌دست آمد.
حمیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 31 اردیبهشت با تبریک نیمه شعبان، گفت: دوران غیبت امام زمان(عج) دورانی است که وظیفه پیروان ایشان سنگین‌تر است و باید سعی کنیم همچون یک منتظر واقعی عمل کنیم.

 

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: منتظران امام زمان(عج) در درجه اول وظیفه دارند نسبت به ایشان معرفت پیدا کنند، معارف و اندیشه مهدویت را نشر دهند و برای سلامتی ایشان نیز دعا کنند.

 

وی افزود: مباحث مهدویت از اهمیت خاصی برخوردار است، به طوری که یکی از مهم ترین نیازهای جامعه و جوانان ما از نظر اعتقادی و تربیتی، مسأله انتظار و مهدویت است که باید به آن‌ها به‌درستی پرداخته شود.

 

حجت‌الاسلام حمیدی در ادامه ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: در این حماسه باشکوه رزمندگان اسلام نشان دادند که هرجا توکل به خدا کنیم و به یاری او ایمان حقیقی داشته باشیم، بر هر دشمنی می‌توان غلبه کرد.

 

وی ادامه داد: امروز نیز ملت و دولتمردان ایران اسلامی در مواجهه با کشورهای استعماری و استکبارگران باید این درس را هرگز فراموش نکنند و ایمان خود را از دست ندهند.

 

امام جمعه موقت زاهدان همچنین با اشاره به صدور رأی برداشت 2 میلیارد دلاری از پول های بلوکه شده ایران، عنوان کرد: دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران تمامی ندارد و این اقدام ظالمانه نیز در راستای سایر ظلم‌هایی است که دنیای استکبار علیه انقلاب و ملت ایران روا می‌دارد.

 

رییس کل دادگستری سیستان وبلوچستان افزود: آمریکایی‌ها در حالی ما را متهم به حمایت از تروریسم می‌کنند که در تاریخ ایران اسلامی اسناد بسیاری وجود دارد که هزاران ایرانی قربانی نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا شده‌اند.

 

وی تصریح کرد: جنایات بی‌شمار آمریکا در دوران هشت سال دفاع مقدس، ترور شخصیت‌های برجسته انقلابی، مورد هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران بر روی خلیج فارس و هزاران جنایت تروریستی دیگر تنها گوشه‌ای از این اقدامات است که باید این کشور غرامت آن‌ها را به ملت ایران پرداخت کند./202/831/ب1

ارسال نظرات