۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۴۳۰۷۲۳
آیت الله شبستری:

مسؤولان به مسأله ورزش و جوانان توجه بیشتری داشته باشند

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مسؤولان باید به مسأله ورزش و جوانان توجه بیشتری داشته باشند، گفت: تحرک و ورزش لازمه نسل جوان کشور است و ورزش حرفه‌ای نیز یکی از بسترهای مهم تحرک و شادابی نسل جوان کشور است.
آیت الله مجتهد شبستری در دیدار مصطفی آجرلو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی ظهر امروز در دیدار مصطفی آجرلو، مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز با تأکید بر جدی گرفتن ورزش حرفه‌ای کشور، اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی استعداد ورزشی بالایی را دارا است.

 

وی با بیان اینکه مسؤولان باید به مسأله ورزش و جوانان توجه بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: تحرک و ورزش لازمه نسل جوان کشور است و ورزش حرفه‌ای نیز یکی از بسترهای مهم تحرک و شادابی نسل جوان کشور است.

 

امام‌جمعه تبریز باشگاه تراکتور را مایه دلگرمی مردم استان آذربایجان شرقی دانست و تصریح کرد: رشد این باشگاه همواره خواسته قلبی مسؤولان استان و مردم شریف این مرز و بوم بوده است، از این‌ رو باید پیشرفت این باشگاه مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

وی حضور قدرتمند در رقابت‌های داخلی و خارجی را خواسته دیرینه مردم ولایت مدار آذربایجان شرقی از این باشگاه دانست و خاطرنشان کرد: همه آرزوی ما این است که این تیم بهترین نتایج ممکنه را کسب کند و موجبات دلشادی مردم این استان را در پی داشته باشد.

 

عضو خبرگان رهبری باشگاه تراکتور را یکی از باشگاه های برتر کشور در فوتبال عنوان و تأکید کرد: این باشگاه باید همواره باقدرت درصحنه‌های فوتبال داخلی و خارجی ظهور پیدا کند و این مرهون فعالیت مسؤولان، بازیکنان و حمایت هواداران این تیم است.

 

وی تأکید کرد: ورزش حرفه‌ای امروز در کشور ما روند پیشرفت چشمگیری را به دنبال داشته است و جوانان این کشور و استان توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف ورزشی در جهان بتوانند افتخارات مهمی را در کارنامه ایران اسلامی ثبت کنند.

 

مصطفی آجرلو، مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی نیز با ابراز خرسندی از این دیدار از آیت‌الله مجتهد شبستری، امام‌ جمعه محترم تبریز برای شروعی قدرتمند در باشگاه مردمی تراکتورسازی رخصت خواست تا با توکل بر خدا و کمک عزیزان در استان برای کسب افتخار برای این باشگاه تلاش کنند.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به اینکه تیم تراکتورسازی لایق قهرمانی لیگ برتر است و در این سال‌ها با وجود شایستگی‌هایی که داشته در رسیدن به این مهم ناموفق بوده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با همت استانی این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برسانیم تا هواداران پرشور تراکتورسازی را به خواسته خود رسانده و برای دیار ولایتمدار آذربایجان افتخارآفرینی کنیم.

 

آجرلو در این دیدار تأکید کرد: ما امروز اینجا هستیم تا خدمتی کنیم و این خدمت همراه با نتایج درخشان حاصل نمی‌شود، مگر با یکدلی و اتحاد مسؤولان، از این رو از نماینده ولی‌فقیه در استان می‌خواهیم همیشه در کنار ما باشند تا بتوانیم امسال با تیمی قدرتمند راهی مسابقات شده و جام قهرمانی را به مردم شایسته استان تقدیم نماییم ./854/202/ب2

ارسال نظرات