۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۴۳۳۳۲۶
امام جمعه شهرستان دندی:

حمایت از جنایات عربستان یک رسوایی بزرگ برای سازمان ملل است

امام جمعه دندی با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم کودک کش عربستان سعودی، گفت: حمایت سازمان ملل از جنایات رژیم عربستان یک رسوایی برای سازمان ملل است.
امام جمعه دندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب، امام جمعه دندی، امروز در جمع مردم این شهر با اشاره به بیانات راهگشای مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان نظام اظهار داشت: بیانات رهبرمعظم انقلاب مثل همیشه هدایت گرانه و روشن گرانه بود.

 

وی در ادامه با اشاره به بد عهدی همیشگی آمریکایی ها خاطرنشان کرد: عهدشکنی های آمریکایی ها و مسابقه کاندیداهای ریاست جمهوری این کشور در دشمنی با ایران اسلامی و تهدید کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام، بحث تازه ای نبوده و همیشگی است.

 

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سیاست های قرآنی ایران اسلامی در تعامل با کشورها افزود: وفا به عهد و پیمان، تأکید قرآن است و ایران اسلامی هیچ پیمانی را نقض نمی کند اما همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند  اگر آنها برجام را پاره کنند ما نیز آن را آتش می زنیم.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان دندی در ادامه با اشاره به عدم سازش همیشگی ایران و آمریکا گفت: با این همه بد عهدی های آمریکا، باز هم عده ای خیال دوستی با آمریکا را در سرمی پرورانند در حالی که حق و باطل، ظالم و مظلوم و اسلام و کفر هیچ گاه با هم سازش نکرده اند.

 

وی در ادامه با اشاره به وجود شعارهای استکبار ستیز در صریح سخنان قرآن و سنت خاطر نشان کرد: اگر قرآن "تبت یدا ابی لهب و تب" می گوید، اگر امام حسین (ع) هیهات منا الذله می گوید، مردم انقلابی ایران اسلامی نیز در مقابل مستکبران مرگ بر آمریکا می گویند.

 

امام جمعه دندی در پایان با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم کودک کش سعودی عربستان تصریح کرد: حمایت سازمان ملل از جنایات رژیم عربستان یک رسوایی برای سازمان ملل است./203/949/ب1

ارسال نظرات