۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۳۶۶۴۰
حجت الاسلام والمسلمين طائب:

مخدوش شدن عدالت اسلامی بالاترين ضربه را به نظام وارد می کند

ریيس قرارگاه عمار با بيان اين که مخدوش شدن عدالت اسلامی بالاترين ضربه را به نظام وارد می کند، گفت: با خاطيان مسأله حقوق های نجومی بايد به بالاترين وجهي که اسلام مشخص کرده است مقابله شود.
حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب

حجت الاسلام والمسلمين مهدي طائب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با تأکيد بر اينکه در نظام جمهوري اسلامي ايران بايد عدالت اسلامي برقرار باشد، گفت: مخدوش شدن عدالت اسلامي بالاترين ضربه را به نظام وارد مي کند.

 

وي افزود: مجريان نظام، اولين کساني هستند که مأمور به اجراي عدالت هستند، چرا که اگر مجريان بي عدالت باشند، انتظاري از زير مجموعه ها نخواهد بود؛ بي عدالتي هاي بوجود آمده کار شيطان است، اما ماندن شان کار شيطان نيست، بلکه نشانه درست عمل نکردن ما است.

 

ریيس قرارگاه عمار با بيان اينکه ما بايد نشان دهيم که نظام ما پاک خواه و پاک کننده است به نقش ريشه اي اشرافي گري در اتفاقات اخير اشاره کرد و گفت: با خاطيان بايد به بالاترين وجهي که اسلام مشخص کرده است مقابله شود؛ نتيجه اشرافي گري افتادن به وضعيت حال است، هر دولتي که در ايجاد اشرافي گري مؤثر بوده است، مقصر است، اما حال بايد بيمار را مداوا کرد و از اشرافي گري فاصله گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمين طائب با تأکيد بر دور کردن اشرافي گري از دولت وقت، گفت: کساني که دچار نقيصه اشرافي گري شده اند بايد مجازات شوند تا پاک شويم، چرا که حفظ اشرافي گري در ادامه راه نمي تواند در رفع عيوب مؤثر باشد./1307/ت302/ج1

ارسال نظرات