۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۳۶۶۷۱
امام جمعه موقت اصفهان:

دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی باید محاکمه شوند

حجت‎الاسلام والمسلمین میردامادی با اشاره به حقوق‎های نجومی،‌ گفت: به این که ما محکوم بکنیم و افراد استعفا کنند نباید بسنده کرد، باید آنان محاکمه شوند که چه کسی اجازه داده است چنین حقوق‎هایی از بیت‎المال بردارید.
حجت الاسلام والمسلمین میردامادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجتالاسلام والمسلمین میردامادی در خطبههای این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با گرامیداشت آغاز جنگ 33 روزه مقاومت اسلامی، اظهار کرد: یک زمانی اسرائیل به 6 کشور اسلامی حمله کرد، 6 روزه بخش عظیمی از صحرای سینا و مصر، بخشی از اردن و مصر را گرفت اما امروز چندهزار شیعه به رهبری یک سید و عالم شیعه هر گاه اسرائیل وارد عمل شده چنان او را شکست دادهاند که خود اعتراف به شکست کرده است و به گزارش یکی از فرماندهان عالی نظامی بیش از 100 موشک که اسرائیل را میتواند به خاک بکشاند، حزبالله دارد.

 

وی با تسلیت سالگرد کشتار مردم در مرقد مطهر امام رضا(ع)، اظهار کرد: 17 دی را رضاخان روز کشف حجاب اعلام کرد، مردم در حرم امام رضا(ع) تحصن کردند و جویهای خون در حرم راه افتاد، اما پهلوی رفت و پسرش رفت و دودمانش هم به درک واصل شدند اما حرم حضرت رضا(ع)، مراجع تقلید، علما و حافظان قرآن همچنان سربلند و سرافراز واقع شدند.

 

امام جمعه موقت اصفهان ابراز کرد: البته سلاحهایی که ما داریم، جنبه تدافعی دارد، ما بنا نداریم به کسی حمله کنیم، اما اگر کسی هم حمله کرد با قدرت میتواند از خود دفاع بکند و دشمن را برای همیشه پشیمان بکند، البته دشمنان همواره به دنبال ایجاد فتنه و خلل در نظام اسلامی هستند.

 

وی با اشاره به خنثی شدن کودتای نوژه اظهار کرد: سربازان آمریکایی کودتایی ترتیب دادند و هواپیماها آمدند در طبس اما خداوند قدرت خود را به آنان نشان داد و کارتر اعلام کرد هر چه دارید آنجا بگذارید و برگردید، نباید ترسید و غصه خورد زیرا لطف خداوند همه جا با ما است و ما در پناه خداوند هستیم.

 

حجتالاسلام والمسلمین میردامادی همچنین با تشکر از سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری دو تن از تروریستها در تهران، ادامه داد: این تروریستها به دنبال آن بودند که 50 نقطه تهران را بمبگذاری کنند، البته تروریستها موفق نشدند و سربازان گمنام امام زمان(عج) با زبان روزه آنان را دستگیر کردند که متشکر هستیم که آنان بیدار و هوشیار هستند.

 

وی با اشاره به سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع(ع) از طرف وهابیت، ادامه داد: این حزب درست شد تا با تمام مسلمانان بجنگد، این فرقهای است که یک گلوله به اسرائیل کمک نکرده است، یک ریال به فلسطین کمک نکرده است، اما امروز سیل دلارها علیه مردم یمن استفاده میشود، یک روز هم دستور دادند که تمام بارگاه و تشکیلات حرم چهار امام(ره) را ویران کنند، به کوری چشمشان با همه سختگیریها و شدتها و حدتها در بقیع که باز میشود هزاران عاشق در بقیع مستقر میشوند.

 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حماسه 23 تیر و جلوگیری از فتنه 88 خاطرنشان کرد: ایشان با درایت خاص به دشمنان فهماندند که دیگر نمیتوانند در این عرصه قدم بردارند و کوچکتر از این هستند که با حزبالله مقابله کنند.

 

وی با اشاره به حقوقهای نجومی خاطرنشان کرد: به این که ما محکوم بکنیم و افراد استعفا کنند نباید بسنده کرد، باید آنان محاکمه شوند که چه کسی اجازه داده است چنین حقوقهایی از بیتالمال بردارید، گاه یک پدر با چندسر عائله با حقوق کمتر از یک میلیون در اداره خانواده خود مانده است، این کار باید پیگیری شود.

 

حجتالاسلام والمسلمین میردامادی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از معضلات کشور ما این است که از طریق دلالها، رابطهها و پارتیبازیها اجناس وارد میشود، کارخانههای یکی بعد از دیگری میخوابد به خدا این خیانت به اقتصاد کشور است، باید جنس ایرانی و جنس خوب ایرانی مصرف کرد.

 

وی همچنین در خطبه اول با ضرورت حفظ حجاب در جامعه اسلامی، اظهار کرد: حجاب جنبه اجتماعی پیدا کرده است و مربوط به کل جامعه است، اگر کسی مرضی مسری بگیرد و بیماریاش به دیگران منتقل بشود او را قرنطینه میکنیم، بیحجابی یک نوع بیماری است که میتواند سرایت بکند و جامعه را به فساد بکشاند.

 

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که چرا دانشگاههای ما اختلاط وجود دارد، اظهار کرد: ما نمیخواهیم بگوییم اختلاط صحیح وجود ندارد، با کمال تأسف ما میبینیم که دختر دانشجو آرایشکرده به دانشگاه میآید، اینها خلاف شرع و ظلم است که باید اصلاح شود./201/914/ب1

ارسال نظرات