۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۴۳۸۹۵۶
حجت الاسلام حاج صادقی:

مرگ استکبار با وجود انقلاب اسلامی نزدیک است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن هدفش نفوذ است و می خواهد انقلاب اسلامی را تضعیف کند، گفت: با وجود انقلاب اسلامی مرگ استکبار نزدیک است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در آیین افتتاحیه پایگاه بسیج مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه افتخار روحانیت به این است که افزون بر راهبری و سخنگویی، سنگر نشینان خط مقدم باشند، اظهار داشت: روحانیت ثابت کرده است که دین صامت نیست بلکه دین پیامبر دارد.


وی با بیان اینکه یکی از وظایف روحانیت دفاع از دین است و هرگاه خطری دین را تهدید کرد وقت جان دادن است، افزود: روحانیت از نخستین بسیجیانی هستند که در خط مقدم  و در خط دفاع از اسلام بوده اند.


حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به اینکه دشمنان از ضربه زدن به اسلام به این جمع بندی رسیده اند که باید جان انقلاب و رگ های حیاتی انقلاب را از بین ببرند، تاکید کرد: موتور حرکت انقلاب ایمان و ولایت است.


وی با بیان اینکه ولایت، راننده جاده هدایت است و دشمن در صدد این است که به روحیه انقلابی و جهادی مردم ضربه بزند، اظهار داشت: نقش روحانیت در دفاع از انقلاب اسلامی چندین برابر مضاعف شده است.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن هدفش نفوذ است و می خواهد از سوی بعضی جان انقلاب را بگیرد، خاطر نشان کرد: با وجود انقلاب اسلامی مرگ استکبار نزدیک است.


وی با بیان اینکه امروزه ما با عنوان سپاه و بسیج و با تمام وجود به روحانیت افتخار می کنیم که ارزش های دین و ولایتمداری را تقویت کنند، اظهار داشت: روحانیت امام بسیج است و فرماندهی بسیج دست روحانیت است.


حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به اینکه امروز روزی است که اقشار بسیج محتاج روحانیت است، گفت: امروز روحانیت فرمانده است، زیرا جنگ کنونی مرتبط با رسالت حوزه های علمیه است.


وی با بیان اینکه امروزه حرف دشمنان اسلام این است که انقلاب اسلامی ایران را جز مردم ایران نابود نمی کند، افزود: حرف دشمن این است که با استحاله فکری، گرایش و بینش های مردم را تغییر دهند و کاری کنند که مردم در مقابل نظام بایستند.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جریان فتنه 88 را مصداقی بر سخنان خود دانست و اظهار داشت: روحانیت بصیرت افزاست و مردم نیاز به بصیرت افزایی دارند که این یکی از  وظایف روحانیت است.


وی در پایان با اشاره به اینکه هادیان سیاسی روحانی باشند، خاطر نشان کرد: هدف از بسیج روحانی این است که سنگر نشینان انقلاب را به وسیله روحانیت تزریق کنیم.


خاطر نشان می شود در مراسم آیینی افتتاحیه پایگاه بسیج شهید موسوی قوچانی که عصر امروز در محل حوزه علمیه خراسان برگزار شد، با قرائت حکمی، حجت الاسلام حسین کندری به عنوان فرمانده این پایگاه منصوب شد./202/859/ب1

ارسال نظرات