۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۴۳۹۶۶۹
افتخاری:

حوزه‌های علمیه در خط مقدم مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن قرار دارند

افتخاری با بیان اینکه حوزه‌های علمیه در خط مقدم مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن قرار دارند، گفت: دفاع نظامی بر عهده مردان است اما در مبارزه با جنگ نرم، بانوان باید خط مقدم باشند زیرا تاثیر آنان به مراتب بیشتر از مردان خواهد بود.
لاله افتخاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، لاله افتخاری نماینده مجلس نهم، امروز در نخستین نشست شورای مشورتی و راهبردی بسیج طلاب حوزه‌های علمیه خواهران که در سازمان بسیج اساتید برگزار شد، گفت: دشمن به واسطه جنگ نرم درصدد سلطه سیاسی بر کشورهای منطقه است.

 

وی افزود: نفوذ دشمن از طریق جنگ نرم و در راستای حذف استقلال یک ملت صورت می‌پذیرد و امروز این نفوذ در بسیاری از امور قابل مشاهده است.

 

افتخاری با اشاره به اینکه هر قدمی که انسان در راستای مایوس و دلسرد کردن دشمنان بردارد در محضر خدا عمل صالح به حساب می‌آید، بیان داشت: خداوند پاداش نیکوکاران را تباه نمی‌کند.

 

نماینده مجلس نهم درباره اینکه حوزه علمیه به عنوان مغز متفکر و قلب تپنده جامعه به شمار می‌آید، گفت: حوزه‌های علمیه با تولید محتوا و تربیت نیروی انسانی می‌توانند بسیاری از نیازهای جامعه را مرتفع کنند.

 

وی ادامه داد: طلاب به نسبت دانشجویان انرژی بیشتری را در کسب علوم صرف می‌کنند و با توجه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی گسترده و همه جانبه دشمن در فضای مجازی و حقیقی این مهم را می‌طلبد که حوزه‌های علمیه با ظرفیت‌های موجود در برابر حمله دشمن پاتک‌هایی داشته باشند و این گونه نباشد که منتظر بمانند تا نخست دشمن حمله کرده بعد بخواهند جواب بدهند.

 

افتخاری با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه در خط مقدم مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن قرار دارند، عنوان کرد: دفاع نظامی بر عهده مردان است اما در مبارزه با جنگ نرم دشمن، بانوان باید خط مقدم باشند زیرا تاثیر آنان به مراتب بیشتر از مردان خواهد بود.

 

نماینده مجلس نهم با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه بهترین پشتوانه برای دانشگاه‌ها هستند، اظهار داشت: امروز دشمنان با برنامه ریزی منسجم و دقیق درصدد به خدمت گرفتن بانوان به عنوان یک ظرفیت اثر گذار و بهره برداری از آنان در جوامع بشری هستند.

 

وی در پایان تشکیل شورای مشورتی بسیج طلاب خواهران را خوب و مثمر ثمر خواند و خاطر نشان کرد: شورای مشورتی بسیج طلاب و روحانیان در تعامل با حوزه‌های علمیه کشور همکاری‌های بیشتری خواهند داشت./202/813/ب1

ارسال نظرات