۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۴۳۹۷۳۲
استاد حوزه علمیه:

ماهواره ابزار دشمن برای تضعیف نظام اسلامی است

استاد حوزه علمیه سیرجان با توجه به این که بعضی مواقع ها دشمن با لباس دوست به انسان نزدیک می شود، گفت: دشمن با نقشه های فراوان می خواهد مملکت اسلامی ایران را از بین ببرد و ماهواره یکی از ابزارهای دشمن محسوب می شود.
ماهواره

حجت الاسلام محمدعلی مظفری استاد حوزه علمیه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با مباحث دشمن شناسی، گفت: تمام مردم وظیفه دارند که مباحث دشمن شناسی را پیگیر و مطالعه کنند.

 

وی افزود: اگر انسان در زندگی خود دشمن را نشناسد در نتیجه فریب دشمن را خورده و تمام ارزش های خانواده و کشور خود را به دشمن می فروشد.

 

حجت الاسلام مظفری با بیان این که به دشمن  شناسی در دین اسلام سفارشات زیادی شده است، اظهار داشت: مومن به کسی می گویند که ارزش های اسلام را حفظ کند و به راحتی آن ها را به دشمن نفروشد زیرا دشمن می خواهد ذهن های مردم را با برنامه های خود رونق دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های مومن این است که باید در زندگی خود زیرک باشد و زمانی که توانست این صفت را در خود اجرایی کند دیگر با کم ترین کار دشمن فریب نمی خورد.

 

استاد حوزه علمیه سیرجان با توجه به این که بعضی مواقع دشمن با لباس دوست به انسان نزدیک می شود، ابراز داشت: دشمن با نقشه های فراوان می خواهد مملکت اسلامی ایران را از بین ببرد که ماهواره یکی از ابزارهای دشمن محسوب می شود.

 

وی یادآور شد: انسان در زندگی خود همان طور که بعضی از مسائل را به دیگران بازگو نمی کند، نباید مسؤولان هم مسائل کشور را راحت در خدمت دشمن قرار دهند.

 

حجت الاسلام مظفری با اشاره به این که منافق ظاهر و باطن یکسانی ندارد، اظهار داشت: شخص منافق از یک کافر خطرناک تر بوده زیرا منافق ظاهر خوبی از خود نشان می دهد اما باطنی متفاوت دارد.

 

وی ابراز داشت: جاسوس اگر در یک کشور باشد به عنوان منافق شناخته می شود و همیشه می خواهد مسائل مهم کشور را به دشمنان بگوید که این فرد باید بداند عاقبت چنین کارهایی از بین بردن خود و کشور محسوب می شود.

 

حجت الاسلام مظفری گفت: انسان ها تا می توانند در زندگی خود همان طور که با اهل بیت دوست هستند، دشمن خود را هم بشناسند و این کار زمانی صورت می گیرد که انسان مباحث دشمن شناسی را مطالعه کند و ببنید که دشمن چه نقشه هایی را دارد./302/9707/ب1

ارسال نظرات