۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۳۹۷۵۷
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم:

شهر قم مأمن و میعادگاه محبان اهل بیت طاهرین است

حجت الاسلام علامه مهری گفت: حضرت معصومه(س) برای قم برکت بوده و این برکت تا قیامت ادامه دارد که یکی از برکات ایشان همین حوزه علمیه است و بنده مؤمنینی را می شناسم که حتی طلبه نیستند و فقط به عشق به حضرت معصومه(س) آب و هوای خوب محل خود را ترک کرده و به قم آمده اند.
حرم مطهر حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مصطفی علامه مهری ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت جشنواره ملی خورشید کرامت در ساختمان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد، با اشاره به چهاردهم مرداد ماه، سالروز میلاد حضرت معصومه(س) اظهار داشت: دلیل بر عظمت ایشان همین بس که امام صادق(ع) فرمودند هرکس فاطمه معصومه(س) را در قم زیارت کند در حالی که عارف به حق او باشد بهشت بر او واجب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم افزود: از حضرت رضا(ع) سؤال شد، هرکس قبر خواهرتان را در قم زیارت کند چه بهره ای می برد، فرمودند: «پاداش زیارت خواهرم بهشت است» و دهها حدیث و گفتار دیگری که در مورد شخصیت ایشان وارد شده است گواه بر بزرگی و عظمت بانوی کرامت است.

 

وی افزود: میلاد ایشان هم روز دختر و همه دهه کرامت است؛ حضرت برای قم برکت بوده و این برکت تا قیامت ادامه دارد که یکی از برکات ایشان همین حوزه علمیه است و بنده مؤمنانی را می شناسم که حتی طلبه نیستند و فقط به عشق به حضرت معصومه(س) آب و هوای خوب محل خود را ترک کرده و به قم آمده اند.

 

حجت الاسلام علامه مهری با بیان این که امسال میلاد حضرت معصومه(س) با روز حقوق بشر اسلامی  و کرامت انسانی همراه شده است، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان قم وظیفه اولی را بر دوش خود می بیند تا به حد توان خودش قدمی بردارد.

 

وی در توضیح این جشنواره ابراز داشت: این جشنواره نشستی علمی و فرهنگی است که آن بزرگان حوزوی صحبت می کنند و  در این جلسه برنامه های متنوعی دیگری به مناسبت این میلاد بزرگ برگزار می شود./1330/پ203/س

ارسال نظرات