۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۴۰۸۹۵
آیت الله دری نجف آبادی:

شهدا مظهر پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی هستند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه شهدا مظهر پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی هستند، گفت: شهدای ایران اسلامی سبب پایداری و استقامت در برابر زیاده خواهی دشمنان شده اند و امروز همگان، افتخار و آرامش کشور را مرهون ایثار رزمندگان و جانبازان و از خود گذشتگی شهدا هستیم.
آیت الله دری نجف آبادی

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک لحظاتی پیش در مراسم تشييع پيكر دو شهيد گمنام در اراك در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس سبب عزت، افتخار، اقتدار و امنیت موجود در کشور شده اند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه شهدا مظهر پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی هستند، گفت: شهدای ایران اسلامی سبب پایداری و استقامت در برابر زیاده خواهی دشمنان شده اند و امروز همگان، افتخار و آرامش کشور را مرهون ایثار رزمندگان و جانبازان و از خود گذشتگی شهدا هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: شهدای والامقام با جانفشانی ها و از خود گذشتگی های خود به جهانیان درس استقلال و آزادی آموختند و سبب حفظ استقلال میهن اسلامی و خنثی سازی توطئه‌های دشمن شدند.

 

خانواده های شهدا نماد استقامت و پایداری در کشور

امام جمعه اراک با بیان اینکه خانواده های شهدا نماد استقامت و پایداری در کشور هستند، اظهار داشت: خانواده های شهدا به عنوان بزرگ ترین نعمت‌های الهی جامعه اسلامی محسوب می شوند و مسؤولان باید خدمت به این انسان های صبور  را افتخار بزرگ بدانند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه روحیه، صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا الگویی بزرگ است، تصریح کرد: سختی‌ها و مشکلاتی که خانواده های معظم شهدا تحمل کردند از عهده هیچ کس بر نمی‌آید و امروز همه و همه باید قدردان این بزرگان باشیم.

 

شایان ذکر است، استان مرکزی معروف به استان شش هزار شهید است و تعداد شهیدان شهرستان اراک حدود دو هزار و 242 نفر است./202/842/ب1

ارسال نظرات