۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۴۴۱۶۳۳
نماینده مبلغان حوزه علمیه کرمانشاه:

اعتماد به آمریکا حیثیت و عزت کشور اسلامی را زیر سؤال برد

نماینده مبلغان حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان این که اعتماد به گفته های فریبکارانه آمریکا حیثیت و عزت کشور اسلامی را زیر سؤال برد، گفت: پافشاری بر مذاکره با آمریکا جسارتی گستاخانه به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام مهدی عزتی

حجت الاسلام مهدی عزتی، نماینده مبلغان حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: دولت مذاکره با آمریکا و برجام را در پیش گرفت زیرا دولت یازدهم سعادت و خوشبختی و رشد کشور را در دوستی با آمریکا می دید.

 

نماینده مبلغان حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اعتماد به گفته های فریبکارانه آمریکا حیثیت و عزت کشور اسلامی را زیر سؤال برد، دیدگاه دولت یازدهم ناصحیح است.

 

وی تصریح کرد: دیدگاه دولت مغایر با دیدگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب که سعادت و رشد مملکت را در توکل به خدا و عدم اعتماد به آمریکا و استفاده از استعداد و اعتماد به جوانان مملکت می دانند، است.

 

حجت الاسلام عزتی یادآور شد: حق و انصاف این است که با تکیه بر قادر توانا به نتیجه دست یابیم، نه اینکه به آمریکای حیله گر دل خوش کنیم، آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نیست.

 

نماینده مبلغان حوزه علمیه کرمانشاه تأکید کرد: متأسفانه با دیدگاه و اعتقاد دولت یازدهم نمی شود خود را نجات داد چه رسد به یک کشور.

 

وی در ادامه عنوان داشت: با عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب می توان جهان را به گلستان تبدیل کرد و یک کشور را طریق اولی می توان به جامعه ای کامل و آرمانی مبدل ساخت.

 

حجت الاسلام عزتی در پایان گفت: اساس مذاکره با آمریکا نه تنها درست نبود، بلکه خیانتی در حق شهدا و خانواده شهدا و مردم ایران بود، پافشاری بر مذاکره با آمریکا جسارتی گستاخانه به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب و گناهی بزرگ و نابخشودنی است./857/303/ب2

ارسال نظرات