۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۴۳۰۸۸
آیت الله صدیقی:

غدیر مقصد خلقت برای جامعه بشری را تحقق می ‌بخشد

دبیرکل بنیاد بین ‌المللی غدیر با اشاره به اینکه غدیر آدرس رسیدن انسان به همه خوبی ها یعنی خدا است و مقصد خلقت برای جامعه بشری را تحقق می ‌بخشد، گفت: غدیر نشان می ‌دهد که دین عین سیاست است.
آیت الله کاظمی صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیت الله کاظم صدیقی، دبیرکل بنیاد بین ‌المللی غدیر، امشب در سفر به شهرکرد و در آئین افتتاحیه ساختمان نمایندگی بنیاد بین ‌المللی غدیر چهارمحال و بختیاری و تودیع دبیر اجرایی بنیاد غدیر این استان، اظهار داشت: غدیر یک حادثه نیست، یک جریان است.

وی گفت: اسلام پیکر و غدیر رأس آن و توحید، معرفت اخلاق، عدالت، دفاع از مظلوم، مقابله با ظالم، ایثار و تجلی همه صفات حق در عینیت جامعه بشری است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: تا ما غدیر و پرچم رنگین ‌شده با خون شهیدان را داریم، ذلت نخواهیم دید و اگر روزی این پرچم را از دست ما بگیرند، آن روز، روز ذلت است.

دبیرکل بنیاد بین‌ المللی غدیر با اشاره به اهمیت آشنایی دانشجویان با ظرفیت ‌های غدیر، گفت: آموزش و پرورش باید فرهنگ غدیر و شخصیت ولایی را از دوران دبستان و پیش از آن به افراد تزریق کند.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه این غدیر است که عرفان ناب مناجاتهای خلوت ‌نشینان را با سیاست که خدمت به مردم است در هم می ‌آمیزد، اظهار داشت: غدیر حکومت را با زهد و بی ‌تعلقی به تجملات و نفرت از اشرافیت پیوند داده و این حقیقت غدیر است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه غدیر آدرس رسیدن انسان به همه خوبیها یعنی خدا است و مقصد خلقت برای جامعه بشری را تحقق می ‌بخشد، خاطرنشان کرد: غدیر نشان می ‌دهد که دین عین سیاست است و کسانی که دین را از سیاست جدا می دانند مانند همانهایی هستند که پیامبر(ص) را به هذیان‌ گویی محکوم می ‌کردند.

دبیرکل بنیاد بین‌ المللی غدیر افزود: پیامبر اسلام(ص) فرمود با علی(ع) بیعت کنید که این یک تبلیغ بود و با سایر موارد قابل قیاس نیست.

این مقام مسؤول در پایان گفت: ساختمان افتتاح شده نمایندگی بنیاد بین ‌المللی غدیر چهارمحال و بختیاری باید محل آمد و شد جوانان باشد و آنان باید نور فرهنگ غدیری را به همه خانه‌ ها برسانند.

گفتنی است در پایان این مراسم که نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشت، از زحمات علی گرجی تقدیر و حجت الاسلام سیدمصطفی هاشمی به عنوان مسؤول جدید ستاد غدیر این استان معرفی شد./9457/202/ب3

ارسال نظرات