۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۴۴۴۰۵۷
امام جمعه قم:

دشمن به دنبال بی هویت کردن شادی و عزاداریهای ما است

تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: متأسفانه دشمنان تلاش می کنند تا شادی و عزاداریهای ما را بی هویت کنند، از این رو باید باید با هشیاری مراسمهای خود را به گونه ای برگزار کنیم که مورد عنایت خداوند و اهل بیت(ع) قرار گیرد.
امام جمعه قم

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س) در مراسم میلاد با سعادت امام رضا(ع) در صحن جامع حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: امام موسی کاظم(ع) در مژده میلاد با سعادت امام رضا(ع) به نجمه خاتون(س) فرمودند: «همسرم گوارا باد بر تو این مولودی که خداوند عنایت کرده همانا او بقیه الله در روی زمین است».

وی به مراسم شادی ولادت فرزند در نگاه اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: در دین اسلام زمانی که فرزندی به دنیا می آید اولین ذکری که در گوش او زمزمه می شود شهادت به یگانگی خداوند و رسالت حضرت محمد(ص) است.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: فرزندان ما از بدو تولد با محبت اهل بیت(ع) عجین می شوند.

وی با بیان اینکه اهل بیت(ع) برای شادی و عزاداریهای ما برنامه دارند، افزود: متأسفانه دشمنان تلاش می کنند تا شادی و عزاداریهای ما را بی هویت کنند، از این رو باید هوشیار باشیم و مراسمهای خود را به گونه ای برگزار کنیم که مورد عنایت خداوند و اهل بیت(ع) قرار گیرد.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) در ادامه ابراز کرد: از اینکه در ایام میلاد با سعادت عالم آل محمد(ص) در جوار بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) هستید بر خود ببالید، در این ایام با خداوند پیمان ببندید تا همواره سیره این امام رئوف را در زندگی خود اجرا کنید.

امام جمعه قم به جشن های دهه کرامت اشاره کرد و گفت: به حمدالله سالهاست دهه کرامت در ایران و جهان فراگیر شده و مردم در این ایام به بهترین روش به جشن و شادی می پردازند./101/1308/ب1

ارسال نظرات