۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۴۴۴۸۰۲

آغاز به کار سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی

سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم صبح امروز با حضور متسابقین، داوران و مسؤولان برگزار کننده در ارومیه آغاز به کار کرد.
مسابقات قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم صبح امروز با حضور متسابقین، داوران و مسؤولان برگزار کننده در ارومیه آغاز به کار کرد.
حجت الاسلام عیسی برادری، دبیر ستاد برگزاری سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن آذربایجان غربی در آیین افتتاحیه این دوره از رقابت های قرآنی با اشاره به افزایش تعداد متسابقین، اظهار داشت: در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در آذربایجان غربی 252 نفر که 116 نفر خواهر و 136 نفر از برادران هستند، برای راهیابی به مرحله کشوری با هم به رقابت می پردازند.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: با توجه به تغییرات اعمال شده، مسابقات قرآن تنها در رده سنی بالای 18 است که این امر سبب ارتقای سطح کیفی و نیز توجه بیشتر قاریان به مسابقات شده است.
حجت الاسلام برادری در پایان با آرزوی توفیق برای متسابقین در این دوره از مسابقات قرآن، اظهار داشت: همکار تمام ادارات و نهادهای فرهنگی استان در راستای برگزاری مطلوب مسابقات قرآن موجب دلگرمی مسؤولان برگزاری و نیز افزایش توجهات به این رویداد مهم قرآنی در استان شده است.
گفتنی است، سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی از صبح امروز در سالن شرکت برق برای برادران و سالن شرکت مخابرات برای خواهران، به صورت همزمان آغاز به کار کرده است.
اختتامیه این دوره از رقابت های قرآنی استان به منظور معرفی نفرات برتر در رشته های مختلف روز شنبه ساعت 10 صبح با حضور مسؤولان استانی در سالن شرکت برق برگزار می شود./936
/203/ب2

ارسال نظرات