۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۴۶۳۸۶
امام جمعه پلدختر:

برقراری امنیت اجتماعی از آثار و برکات انفاق است

امام جمعه پلدختر با اشاره به دستورات دین اسلام در پرداختن انفاق و کمک به نیازمندان، گفت: امنیت اجتماعی از آثار و برکات انفاق است.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، عصر امروز در برگزاری همایش ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در شهرستان پلدختر، گفت: احسان و نیکوکاری آثار و برکات فراوانی در پی دارد.

وی با اشاره به نقش کمیته امداد در زمینه احسان و نیکوکاری افزود: این نهاد هدیه ای از عنایات نظام جمهوری اسلامی است و مستقیم مرتبط با رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر اینکه مسؤولان کمیته امداد باید در عرصه خدمت به مردم آبروی این نهاد را حفظ کنند، عنوان داشت: مسؤولان باید خدمت بی منت به محرومان و مستضعفان داشته باشند و فراموش نکنند این قشر صاحبان اصلی انقلاب هستند.

وی در ادامه به آموزه های دینی و دستورات دین در رابطه با انفاق اشاره کرد و گفت: انقاق باید بی منت باشد به صورت مخفی صورت گیرد.

حجت الاسلام سوری با اشاره به آثار و برکات انفاق خاطرنشان کرد: انقاق سبب آمرزش و مغفرت، تسهیل در کارها، برکت و افزایش اموال، طول عمر و امدادهای الهی به انسان می شود.

وی با تأکید بر حفظ آبروی فرد نیازمند در انفاق اظهار داشت: در دین مبین اسلام به انفاق سفارش فراوان شده است و این اقدام سیره ائمه اطهار(ع) است.

امام جمعه پلدختر وجود فقر را از جمله عواملی خواند که به امنیت اجتماعی آسیب می زند و افزود: انفاق و کمک به نیازمندان از عوامل مؤثر در حفظ و تقویت امنیت اجتماعی است./203/9459/ب1

ارسال نظرات