۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۴۴۶۴۲۲
مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو کرمانشاه:

شهدای مدافع حرم امضا کننده سند اعتبار انقلاب اسلامی هستند

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو کرمانشاه به اعتبار و درجه حرکت شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: شهدای مدافع حرم با شهادت خود سند اعتبار انقلاب اسلامی را امضا زدند و به اسلام اعتبار بخشیدند.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید ناصر سید آقایی مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو کرمانشاه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و تجلیل از جانبازان مدافع حرم که شامگاه گذشته در امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: شجاعت، شهادمت و ایثار شهدای مدافع حرم وصف ناشدنی است چرا که این عزیزان در خاک غربت و برای صیانت از حرمین شریفین به شهادت رسیدند.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو کرمانشاه تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با شهادت خود سند اعتبار انقلاب اسلامی را امضا زدند و به اسلام اعتبار بخشیدند و بر تن دشمنان لباس خفت پوشاندند.

عضو شورای فرهنگی امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه با بیان اینکه باید روحیه انقلابی در بین جوانان حفظ شود، مطرح کرد: خوشبختانه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حال عملیاتی شدن است و ورود جوانان ارزشی در عرصه های مختلف نظام رنگ و بویی الهی و شهدایی به انقلاب و اسلام بخشیده است.

حجت الاسلام سیدآقایی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم، ابراز داشت: اگر شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق نمی جنگیدند و در برابر تروریست های تکفیری ایستادگی نمی کردند امروز باید در کرمانشاه و همدان به جنگ با داعش می رفتیم.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو کرمانشاه تأکید کرد: مردم متدین انقلاب اسلامی میدان دار نبرد با تکفیری ها و دشمنان اسلام بوده  و تحت هر شرایطی آماده خدمتگزاری به انقلاب و اسلام هستند.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم گفت: بزرگترین مظلومیت شهدای مدافع حرم شهادت در سرزمین غربت است، شهدای مدافع حرم با اعتقادی راسخ خدمت به اسلام را در تمام نقاط جهان برای خود افتخار دانسته و خون خود را نثار حفظ ارزش های اسلام کردند.

حجت الاسلام سیدآقایی به نیت و حمایت واقفان خیراندیش اشاره کرد و ابراز داشت: حمایت معنوی و مادی واقفان زمینه های اعتلای امامزاده ها و تبدیل این مکان های مقدس را به قطب فرهنگی جامعه تبدیل می کند.

عضو شورای فرهنگی امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه در پایان تصریح کرد: شهدای مدافع حرم نامشان در طومار عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ثبت و ضبط شده است و امید است که ما نیز مورد شفاعت شهدای اسلام قرار بگیریم.

شایان ذکر است، در پایان از جانبازان و مدافعان حرمین شریفین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی به عمل آمد./857/202//ب2

 

ارسال نظرات