۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۴۴۶۵۷۰
عصر امروز صورت گرفت؛

اعزام 200 نفر از روحانیان و طلاب استان چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه شهرکرد از اعزام 200 نفر از روحانیان و طلاب استان چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: انقلابی ماندن حوزه های علمیه از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که در سایه حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت تحقق پیدا می کند.
روحانیت و راهیان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، کاروان روحانیان و طلاب استان چهارمحال و بختیاری، عصر امروز جهت بازدید از مناطق راهیان نور به غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند.

اسماعیل مولوی، فرمانده سپاه شهرکرد، در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: در قالب این کاروان راهیان نور، 200 نفر از روحانیان و طلاب استان چهارمحال و بختیاری به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه اعزام این کاروان در قالب 4 دستگاه اتوبوس صورت می گیرد، افزود: حضور طلاب و روحانیان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، تجدید عهد با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره)، شهداء و تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای است.

فرمانده سپاه شهرکرد خاطرنشان کرد: انقلابی ماندن حوزه های علمیه از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که در سایه حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت تحقق پیدا می کند.

این مقام مسؤول گفت: همان گونه که در جنگ تحمیلی، جامعه روحانیت نقشی مؤثر و پررنگ ایفا کردند، امروز نیز در زمان ناتوی فرهنگی، اساتید و طلاب افسران جنگ نرم و سایبر خواهند بود که حفظ این روحیه جهادی از طریق معرفی رشادت های شهدا در مناطق عملیاتی و اردوهای راهیان نور محقق خواهد شد.

مولوی همچنین با انتقاد از شناسانده نشدن یادمانهای غرب کشور به ملت ایران به ویژه جوانان تصریح کرد: یادمانهای غرب کشور بسیار مظلوم واقع شده‌ و در حقیقت یک گنج پنهانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد مجاهدتها و فداکاریهای ملت ایران بوده و باید بیشتر از طریق رسانه‌ها به تصویر کشیده و شناسانده شوند.

وی در پایان با بیان اینکه توجه به نحوه اعزام کاروانهای راهیان نور یکی از وظایف مسؤولان اجرایی این امر مهم است، ابراز کرد: طبق برنامه ریزیهای انجام شده نحوه اعزام کاروانهای راهیان نور به صورت منسجم و با حمایتهای فرمانداری شهرستان شهرکرد صورت می گیرد./202/9457/ب1

ارسال نظرات