۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۴۴۸۰۱۸
مدیر روابط عمومی جمکران خبر داد؛

سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در مراسم دعای توسل جمکران

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران برنامه های فرهنگی هفته جاری این مسجد مقدس را تشریح کرد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین رفیعی سه شنبه شب در میان عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عج) به ایراد سخن می پردازد.
حجت ‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی

حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح برنامه های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در هفته پیش‌رو پرداخت.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران گفت: نخستین مراسم این مسجد مقدس از سه شنبه شانزدهم شهریور، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ساعت 21:15 و قرائت دعای توسل با نوای حاج مهدی سلحشور ساعت 22 آغاز می شود.

وی بیان داشت: پنجشنبه هجدهم شهریور، از ساعت 20:45 زیارت وارث و آیاتی از کلام الله مجید تلاوت شده و پس از آن حجت الاسلام حسین جوشقانیان ساعت 21:10 به سخنرانی می پردازد؛ قرائت دعای پر فیض کمیل با نوای حاج حسین حقی ساعت 21:50 خواهد بود.

حجت الاسلام هاشمی زاده ادامه داد: بامداد روز جمعه نوزدهم شهریور، دعای عهد ساعت 5:15 قرائت می شود؛ حجت الاسلام سید حسین مؤمنی ساعت 5:30 به سخنرانی پرداخته و ساعت 6 هم زائران و عاشقان حضرت حجت(عج) دعای ندبه را با نوای حاج علی مالکی نژاد زمزمه می کنند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران در پایان گفت: زیارت آل یاسین و دعای سمات ساعت 19 عصر جمعه از سوی واحد مراسم مسجد مقدس جمکران برگزار و قرائت می شود./840/ت303/ی

ارسال نظرات