۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۴۸۳۷۲
آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

پیوند روحانیان با مردم ناگسستنی است/ رژیم آل سعود غده سرطانی جهان اسلام

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه پیوند عمیق روحانیان با لایه های مختلف مردم ناگسستنی است، گفت: روحانیت همواره به عنوان گروه های مرجع و نخبه فکری و دینی در جامعه مطرح هستند و در این راستا امروز باید ارتباط در حلقه ملت و دولت و روحانیت بیش از پیش تقویت شود.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد، بیان کرد: امروز شاهدیم ملت موحد و مومن ایران اسلامی هر روز بیشتر از دیروز با قشر روحانی ارتباط برقرار می کنند.

ضرورت تقویت ارتباط ملت، دولت و روحانیت

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه پیوند عمیق روحانیان با لایه های مختلف مردم ناگسستنی است، گفت: روحانیت همواره به عنوان گروه های مرجع و نخبه فکری و دینی در جامعه مطرح هستند و در این راستا امروز باید ارتباط در حلقه ملت و دولت و روحانیت بیش از پیش تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امروز دشمنان و بدخواهان با انواع توطئه ها در تلاش هستند تا بین مردم و روحانیت جدایی بیندازند، خاطر نشان کرد: روحانیان، طلاب و حوزه های علمیه باید با برنامه ریزی و رفتار پسندیده خود با آحاد مردم سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان شوند.

مسؤولان خود را خدمت‌گزاران نظام اسلامی بدانند

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه تقویت ارتباط مردم با روحانیت و گسترش حوزه های علمیه یکی از خواسته های مقام معظم رهبری است، افزود: مردم، مسؤولان و روحانیان باید در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری بیش از پیش گام بردارند و تلاش کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه رفتار مدیران با مردم باید پسندیده باشد، اظهار داشت: مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در برخورد با مردم به گونه‌ای رفتار کنند که بدنه جامعه خود را هر روز به حاکمیت نزدیک‌تر بدانند و مسؤولان خود را خدمت‌گزاران نظام اسلامی بدانند.

مسؤولان از تکبر و خودپسندی دوری کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسؤولان ایران اسلامی باید در هر شرایطی از تکبر و خودپسندی دوری کنند، خاطر نشان کرد: مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در برخورد با مردم از جایگاه بالا و با غرور و کبر برخورد نکنند و بدانند غرور و کبر خلاف و به دور از اخلاق اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان اینکه رژیم آل سعود غده سرطانی جهان اسلام است، تصریح کرد: رژیم خودفروخته و جعلی آل سعود خود را خادم حرمین شریفین می دانند اما به هیچ یک از دستورات الهی عمل نمی کنند و با تمام وجود با همکاری اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار کمر به نابودی اسلام شریف بسته اند.

وقوع حادثه فجیع منا به سبب بی تدبیری سردمداران آل سعود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه حادثه فجیع منا به سبب بی تدبیری و بی کفایتی سردمداران آل سعود به وقوع پیوست، خاطر نشان کرد: تکبر و غرور سران این رژیم جعلی و به ظاهر اسلامی سبب شد تا حتی آن ها یک عذرخواهی نیز از خانواده های داغدار که از همه جهان اسلام بودند، انجام ندهند.

به گزارش رسا، درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یک بار در روزهای چهارشنبه با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بیت امام جمعه اراک برگزار می شود./202/842/ب1

ارسال نظرات