۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۴۸۵۶۳
پس از اقامه نماز جمعه صورت می‌گیرد؛

تظاهرات مردم بوشهر در محکومیت جنایات آل سعود و آل خلیفه

مراسم تظاهرات سراسری محکومیت علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل سعود و آل خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین همزمان با سراسر کشور در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.
راهپيمايي مردم تبريز در اعتزاض به جنايات آل سعود و آل خليفه در بحرين

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، مراسم تظاهرات سراسری محکومیت علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل سعود و آل خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبری و مرجعیت بزرگ دینی بحرین، آیت الله شیخ عیسی قاسم و همچنین گرامیداشت یاد شهدای منا همزمان با سراسر کشور و در بیش از 850 میعادگاه نماز جمعه همزمان در بوشهر از مصلی جمعه به سمت میدان قدس پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه برگزار می شود.

مردم شجاع و مؤمن استان بوشهر با حضور گسترده و پرشور، اعتراض و خشم انقلابی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات غیر انسانی و ضد حقوق بشری اعلام کرده و "مرگ آل سعود و آل خلیفه" را فریاد خواهند زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ضمن دعوت از مردم بزرگ، انقلابی و بصیر استان بوشهر، می خواهد تا با حضور حماسی و انقلابی خود در این مراسم تظاهرات سراسر کشور که پس از نماز جمعه برگزار می شود، حضور حماسی یابند./102/846/ب1

ارسال نظرات