۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۴۸۸۵۱
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

برخورد با آیت الله قاسم زمینه ساز انقلاب فراگیر در بحرین است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپمایی نشان از عدم قبول ظلم و حق کشی است، گفت: برخورد با آیت الله قاسم زمینه ساز انقلاب فراگیر و خروش سیل آسا است.
حجت الاسلام لطف الله سپهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در حاشیه راهپیمایی حمایت مردم اهواز از آیت الله عیسی قاسم ابراز داشت: پیام این راهپیمایی اعلام همبستگی ملت های آزادی خواه جهان به ویژه ملت ایران در عدم قبول و نبودن جایگاهی برای ظلم، حق کشی و سلب آزادی در جهان است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه تجربه انقلاب اسلامی و برخورد با علما و مراجع تقلید باید عبرتی برای آل خلیفه، آل سعود، آمریکا و صهیونیسم باشد، افزود: برخورد با آیت الله قاسم منجر به انقلابی فراگیر و خروشی سیل آسا برای دفن آل سعود و آل خلیفه خواهد بود.

گفتنی است، نمازگزاران در شهرهای استان خوزستان پس از اقامه نماز جمعه به نشانه حمایت از آیت الله قاسم و همبستگی با ملت بحرین و محکومیت جنایت های رژیم های آل سعود و آل خلیفه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی کردند./203/9456/ب1

ارسال نظرات