۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۴۴۹۱۵۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

قرارداد FATF تکمیل پازل نفوذ دشمن به کشور است

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرارداد FATF امنیت ملی کشور را به خطر می‌اندازد، گفت: این قرارداد تکمیل پازل نفوذ دشمن به کشورمان است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که قرارداد FATF امنیت ملی کشور را به خطر می‌اندازد، اظهار داشت: تحریم‌های بانکی بین‌المللی به ضرر منافع و مصالح ملی کشور است و نوعی خودتحریمی و خودزنی محسوب ‌می‌شود.

امام جمعه قائمشهر گفت: در حال حاضر این قرارداد، خودتحریمی و پیوستن به معاهده بین المللی که آمریکا می‌خواهد، یعنی هر کس که حساب بانکی دارد نباید پولش را به کشور دیگری انتقال دهد و ایران باید بپذیرد و از موجودی خود باید به آمریکا جواب بدهد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که قرارداد FATF راه نفوذ را به روی دشمن باز می‌کند، گفت: FATF راه بازکردن اطلاعات بر روی دشمن است.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی گفت: با پذیرش FATF به آنها اجازه داده می‌شود که وارد ماهیت مبادلات بانکی کشور شوند تا سرانجام حساب‌هایی که به نفع اقتصاد و امنیت کشور است را شناسایی و با آنها برخورد شود.

وی افزود: این خود‌تحریمی، پذیرفتن و پیوستن به معاهده بین‌المللی با خواست آمریکا و با هدف تحریم افرادی که در نظر دارد است که موجب می‌شود هر کسی که آنها تحریم کرده‌اند در امور بانکی به مشکل بخورد و قادر به انتقال وجه نباشد.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: طبق این قرارداد، آنها می‌توانند از موجودی هر فردی در ایران استعلام بگیرند و دولت ایران هم باید به استعلام آنان پاسخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌گویند 180 کشور دنیا این قرارداد را پذیرفته‌اند و چه اشکالی دارد که ما هم آن را بپذیریم که باید در جواب آنها گفت کدام کشور دنیا، کشور خمینی(ره) بزرگ است که برای به‌ دست آوردن استقلالش خون‌های زیادی ریخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این‌که امام راحل و پیروان جنگیدند تا کشور مستقل شود و از زیر یوغ سلطه بیرون آییم، گفت: اگر قرار است دوباره تن به وابستگی دهیم چه جوابی برای آسیب‌دیدگان و شهدا در راه دفاع از انقلاب و کشور داریم.

امام جمعه قائمشهر افزود: امام و انقلاب می‌خواستند نهضت انقلاب اسلامی را مستقل کنند تا ایران از سلطه بیرون بیاید اما با بستن چنین قراردادهایی با نهضت انقلاب اسلامی فاصله می‌گیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز فاجعه منا، افزود: آل‌سعود همان صحابه‌ای هستند که روزهای نخست با پیامبر کارشکنی داشتند و در کنار سفره اسلام زندگی مرفهانه خود را ادامه دادند و دم از حمایت از شیعیان ‌زدند اما سال گذشته در چنین روزی فاجعه بزرگ منا را به‌ وجود آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی تصریح کرد: با توجه به جنایت سنگینی که در سال گذشته این قوم آل سعود ایجاد کردند از هیچ خانواده و کشوری هم عذرخواهی نکردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که حدود 8 هزار نفر از سراسر جهان در این حادثه جان باختند، گفت: چرا مجامع حقوق بین‌الملل خفه شدند و صدایی از آنها در نمی‌آید؟ چون آل‌سعود نوکر حلقه به گوش قدرت‌های استکباری است و می‌خواهند این کشور خبیث را نگه دارند.

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: این در حالی است که اگر در جمهوری اسلامی، جاسوسی دستگیر شود این حرکت را نقض حقوق بشر می‌دانند بنابراین در مقابل دیگران بهانه‌گیری می‌کنند اما برای این جنایت عظیم در منا با سکوت از کنارش رد شدند.

وی همچنین به سخنان اخیر رییس تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد و گفت: مطلب بیان شده از پایه اشتباه است و کشور ژاپن سال گذشته مبلغ 41 هزار میلیارد دلار بودجه نظامی‌اش بوده است و آلمان اعتبارات زیادی برای نیروهای نظامی قرار داده‎اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان ادامه داد: کشورهای ژاپن و آلمان در سلطه‌ آمریکای جنایتکار هستند، آیا همه‌ کشورهای زیر سلطه‌ آمریکا غنی از ثروت و علم هستند؟

حجت الاسلام والمسلمین معلمی خاطرنشان کرد: کشور آلمان با مبارزه‌ با مفسدان اقتصادی و مالی پیشرفت کرده است اما ما هم‌اکنون حقوق‌بگیران نجومی را ذخایر انقلاب می‌نامیم./950/202/ب2

ارسال نظرات