۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۵۰۲۱۵
امام جمعه عجب شیر:

مسؤولان از ارائه آمار خلاف واقع پرهیز کنند/ دولت نمی تواند توصیه کننده به ائمه جمعه باشد

حجت الاسلام شربیانی با انتقاد از سخنان سخنگوی دولت در هفته گذشته، گفت: امامان جمعه دولتی نبوده و هیچ وابستگی به دولت ندارند، بنابراین دولتی ها نمی‌توانند به امامان جمعه توصیه کنند، امامان جمعه به غیر از دستور رهبر انقلاب به هیچ تذکر و توصیه‌ای اهمیت نمی‌دهند.
حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر

حجت‌الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با انتقاد از عدم ارائه آمار صحیح و عدم صداقت دولت، اظهار داشت: مسؤولان هر روز اعلام می‌کنند که اجناس در حال ارزان شدن است ولی در واقعیت امر مخالف آنچه ادعا می شود را ملاحظه می کنیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران آگاه هستند و واقعیت امر را مشاهده می کنند، ابراز داشت: مسؤولان باید از دادن آمار خلاف واقع خودداری کرده و نباید با دادن آمارهای غلط مردم را فریب دهند، فریب کاری و ارائه آمار خلاف واقع در شأن یک جامعه دینی و دولت کشور اسلامی نیست و نباید مشاهده شود.

امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه معیشت مردم باید مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرد، ادامه داد: همه باید بدانند که مشکل معیشت و اقتصاد مردم با همین اقتصاد مقاومتی و مؤلفه های آن حل خواهد شد، اینکه چشم به خارج از کشور داشته باشیم و منتظر باشیم تا بیگانه بیاید و مشکل اقتصاد ما را حل کند کاملا اشتباه و نشدنی است.

وی با تأکید بر همدلی و همزبانی همه مردم در تحقق این محور اساسی توسعه اقتصاد کشور، ادامه داد: حمایت مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی همین استفاده و حمایت از کالای تولید داخل کشور است، از این رو همه باید از خرید کالای خارجی که مشابه داخلی دارد پرهیز کنیم.

حجت‌الاسلام شربیانی خرید کالای ایرانی را از الزامات اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: والدین دانش‌آموزان باید با خرید نوشت‌افزار ایرانی به اقتصاد کشور کمک کنند و در مقابل تولیدکنندگان ایرانی نیز باید با تولید اجناس با کیفیت مردم را برای خرید اجناس ایرانی ترغیب کنند.

وی ائمه جمعه را تابع رهبر انقلاب و توصیه کننده به توصیه های مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: امامان جمعه کشور در حقیقت به دنبال پیشرفت و توسعه کشور از رهگذر بیانات و رهنمودهای رهبر انقلاب هستند، اقتصاد مقاومتی توصیه رهبری است و امامان جمعه پیگیر این مسأله هستند.

امام جمعه عجب شیر با انتقاد از سخنان سخنگوی دولت در هفته گذشته، بیان داشت: امامان جمعه دولتی نبوده و هیچ وابستگی به دولت ندارند، بنابراین دولتیها نمی‌توانند به امامان جمعه توصیه کنند، امامان جمعه به غیر از دستور رهبر انقلاب به هیچ تذکر و توصیه‌ای اهمیت نمی‌دهند و رهرو مسیر ولایت هستند./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات