۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۵۰۲۵۹
با سخنرانی امام جمعه اهل سنت سنندج؛

جشن ولادت امام هادی در حاشیه شهر مشهد برگزار می شود

همزمان با دهه ولایت، مراسم جشن ولادت دهمین پیشوای شیعیان با سخنرانی امام جمعه اهل سنت سنندج در دو مسجد حاشیه شهر مشهد برگزار شد.
امام هادی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام ذاکری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت بیان داشت: به منظور گرامیداشت دهه بزرگ ولایت جشن های عید سعید غدیر با عنوان «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در 18 مسجد حاشیه شهر در حال برگزاری است.

وی در ادامه گفت: امشب 27 شهریور ماه در ششمین روز از دهه مبارک ولایت در سالروز ولادت باسعادت دهمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی النقی(ع) مراسم جشنی در دو مسجد حاشیه شهر مشهد برگزار می شود.

حجت الاسلام ذاکری افزود: سخنران این مراسم ها ماموستا محمد امین راستی، امام جمعه اهل سنت شهر سنندج است.

رییس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد اضافه کرد: این مراسم امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد امام محمدباقر واقع در خیابان خواجه ربیع، بهمن 4 و در مسجد جامع شهرک شهید رجایی   واقع در حر 8 و 10 با حضور مردم ولایت مدار و عاشقان اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکیست بیان احکام شرعی از سوی امام جماعت مسجد، اجرای مسابقه با موضوع جایگاه شخصیتی و سیره امام هادی(ع)، اجرای نمایشنامه با موضو عات دینی و مذهبی و اجرای مداحی از سوی حجت الاسلام جعفری از برنامه های این مراسم است.

همچنین تجلیل از چهار تن از سادات حاضر در مجلس و اهدای جوایز به برندگان مسابقه پایان بخش برنامه های این مراسم خواهد بود.

گفتنی است، شب گذشته ماموستا راستی، در مسجد موسی بن جعفر(ع) در شهرک شهید باهنر، حر 86 و مسجد امام سجاد(ع) در کوی سیدی، قائم 48  به سخنرانی پرداخت./101/930/ب1

ارسال نظرات