۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۵۱۱۳۲
آیت الله موسوی جزایری:

ولایت بزرگترین نعمت الهی است

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه عشایر پشتیبان ولایت و سدی محکم در برابر دشمنان و مخالفان هستند، گفت: ولایت بزرگترین نعمت الهی و کامل کننده دین است.
آيت الله موسوي جزايري ، امام جمعه اهواز و نماينده ولي فقيه در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، در چهارمین همایش بین المللی ولایت که امروز در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، ضمن خیر مقدم گویی به حضار، علما و بزرگان و شیوخ عشایر، ابراز داشت: عشایر پشتیبان ولایت و سدی محکم در برابر دشمنان و مخالفان هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن خیرمقدم گویی ویژه به مهمانان از حوزه علمیه قم و نیز عتبات عالیات عراق خاطرنشان کرد: امیدواریم این مجلس از مجالس اهل بهشت قرار گیرد و توفیق آنچه که مورد رضایت خداوند است، به ما عطا شود.

امام جمعه اهواز با خیرمقدم گویی به حضور آیت الله قزوینی، مدیر شبکه جهانی ولایت اظهار داشت: ایشان از سربازان امام زمان(عج) و فدائیانی هستند که جان خود را برای اعتلای کلمه خداوند و عشق ولایت صرف کردند.

آیت الله موسوی جزایری ولایت را بزرگترین نعمت الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: خداوند در حق این نعمت آیات «الیوم یئس الذین کفروا من دینکم فلا تخشونهم و اخشونی» و نیز «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا» را نازل کرد.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با تشکر و خیرمقدم گویی به حضور حجت الاسلام و المسلمین سبزواری از مؤسسه امام قم در چهارمین همایش بین المللی ولایت ابراز داشت: ایشان به نیابت از آیت الله میلانی حضور دارند و همچنین ضمن خیرمقدم گویی به محضر مستبصران عزیز ان شاءالله از آنها بهره مند شویم./202/9456/ب1

ارسال نظرات